۲۷۸ هزار پرس اطعام غدیری در استان بوشهر توزیع می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هزار و ۵۶۶ دیگ با ۲۷۸ هزار پرس اطعام غدیری در استان بوشهر طبخ و توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال در سطح استان، در مجموع هزار و ۵۶۶ دیگ غذا شامل ۲۷۸ هزار و ۲۴۰ پرس طبخ و توزیع می‌شود که در مجموع ۱۵۳ هیأت در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی تعداد موکب‌های متمرکز و غیرمتمرکز استان در ایام غدیر را ۳۶۹ مورد عنوان کرد و افزود: در مجموع شاهد فعالیت ۲۷۳ هیأت متمرکز و ۳۷۷ هیأت غیرمتمرکز خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشن‌های کیلومتری در ۱۳ شهر و ۲ روستای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این جشن‌ها در مجموع به مسافت ۲۰ کیلومتر و ۴۰۰ متر به صورت مردمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان بوشهر ۲۲ هیأت، در شهرستان دیلم ۱۰ هیأت، در دشتستان ۱۴ هیأت، در گناوه ۱۹ هیأت، در جم ۲۰ هیأت، در دشتی ۱۸ هیأت، در تنگستان ۱۹ هیأت، در دیر ۵ هیأت، در کنگان ۲۰ هیأت و در عسلویه ۶ هیأت فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: در شهرستان بوشهر ۲۴۹ دیگ، در شهرستان دیلم ۴۰ دیگ، در دشتستان ۲۳۸ دیگ، در گناوه ۱۱۱ دیگ، در جم ۱۰۵ دیگ، در دشتی ۲۷۷ دیگ، در تنگستان ۲۱۰ دیگ، در دیر ۶۹ دیگ، در کنگان ۲۰۳ دیگ و در عسلویه ۱۹ دیگ غذا طبخ می‌شود.

وی گفت: در شهرستان بوشهر ۵۵ هزار و ۹۹۰ پرس غذا، در شهرستان دیلم هشت هزار و ۷۰۰ پرس غذا، در دشتستان ۲۸ هزار و ۶۵۰ پرس غذا، در گناوه ۳۳ هزار و ۳۰۰ پرس غذا، در جم ۱۳ هزار و ۳۰۰ پرس غذا، در دشتی ۵۷ هزار و ۹۵۰ پرس غذا، در تنگستان ۲۱ هزار و ۳۵۰ پرس غذا، در دیر سه هزار و ۶۰۰ پرس غذا، در کنگان ۱۹ هزار و ۹۰۰ پرس غذا و در عسلویه سه هزار و ۱۰۰ پرس غذا طبخ می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مسافت این جشن‌ها در شهرستان بوشهر ۲ هزار و ۵۰۰ متر، در شهرستان دیلم ۵۰۰ متر، در دشتستان یک کیلومتر، در گناوه ۲ هزار و ۲۰۰ متر، در جم سه کیلومتر، در دشتی ۷۰۰ متر، در تنگستان سه کیلومتر، در دیر یک کیلومتر، در کنگان یک کیلومتر و در عسلویه یک کیلومتر خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ