حزب‌الله ارتشی پیشرفته و بی‌همتا است

اقتصاد ایران: رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله ارتشی پیشرفته است و همتایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنان «گیورا آیلاند» رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اذعان به قدرت حزب‌الله لبنان را منتشر کردند.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این سخنان اعلام کرد: حزب‌الله ارتشی پیشرفته است که همتایی ندارد. حزب‌الله بین ۷۰ تا ۸۰ هزار مبارز بسیار منظم، آموزش‌دیده و مجهز دارد.

آیلاند در ادامه سخنان خود گفت: حزب‌الله در سال‌های گذشته با حمایت ایران ۲ حفره‌ای را که در خصوص «اسرائیل» با آن مواجه بود پر کرد؛ این ۲ حفره عبارتند از تسلیحات دقیق و پهپادها.

رئیس پیشین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیان کرد: سامانه‌هایی که حزب‌الله در اختیار دارد، از سامانه‌های بسیار پیشرفته «اسرائیل» چیزی دست‌کم ندارد.

این مقام پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد: «اسرائیل» اگر اگر تلاش کند تنها با زبان نظامی با حزب‌الله برخورد کند، مرتکب اشتباه خواهد شد.

گفتنی است کمی پیش‌تر نیز دفتر رسانه‌ای حزب‌الله لبنان تصاویر دریافتی از پهپاد شناسایی «هدهد» را منتشر کرد که نشان می‌دهد تأسیسات موشکی، اماکن تسلیحاتی، سکوهای گنبد آهنین، بنادر و ناوچه‌های ارتش رژیم صهیونیستی از نقطه صفر مرزی در شمال اراضی اشغالی تا منطقه «حیفا» تحت رصد و شناسایی مقاومت اسلامی لبنان قرار دارد. این اقدام حزب‌الله لبنان سر و صدای زیادی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بر پا کرد و انتقادات زیادی را در محافل صهیونیستی در خصوص توانمندی سامانه‌های پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با عملیات‌های حزب‌الله لبنان برانگیخت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ