محصول جدید پیلسان

اقتصاد ایران: عصر خودرو- دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی بتن آماده تهران از ۲۹ خرداد تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر آفتاب در حال برگزاری است. مجتمع صنعتی پیلسان در این نمایشگاه با محصول میکسر جدید خود حضور پیدا کرد. به همین بهانه با توفیق یگانه مدیر بازاریابی این مجموعه به گفت‌وگو پرداختیم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » ، مدیر بازاریابی پیلسان در ابتدا با توضیح این موضوع که استراتژی‌های تدوین‌شده در این شرکت علاوه بر تمرکز حضور در نمایشگاه‌های خودرویی در شهرهای بزرگ، در نمایشگاه‌های تخصصی با هدف دیدار با مشتریان هدف خودروهای تجاری در صنایع تخصصی نیز حضور فعال داشته باشد.  نمایشگاه بتن و دیگر نمایشگاه‌های تخصصی ازاین‌دست می‌تواند علاوه بر فرصت معرفی محصولات جدید همچون میکسر، بستر خوبی برای مذاکره با صنایع مکمل و کاربری سازی‌ها را نیز فراهم کند. یگانه افزود: دو سال پیش نیز در نمایشگاه لجستیک تهران از محصول کمپرسی رونمایی کردیم که امروز به عنوان یکی از محصولات استراتژیک پیلسان شناخته می شود.
وی افزود: محصول میکسر که جدیدترین عضو خانواده پیلسان به شمار می‌رود یک شاسی 4×6 است که با  موتور و گیربکس مشابه خودرو کمپرسی روانه بازار می‌شود.
پیلسان میکسر C7H 440MT از یک موتور 6 سیلندر خطی 24 سوپاپ با تکنولوژی MAN بهره می‌برد که توان تولید 440 اسب بخار قدرت و 2100 نیوتن متر گشتاور را دارد. خروجی توان و گشتاور این موتور 11 لیتری از طریق یک گیربکس 16 سرعته دستی ZF  که به ریتاردر 5 حالته نیز مجهز شده به چرخ‌ها منتقل می‌شود. استفاده از اکسل با برند MAN، سیستم ترمز با برند WAPCO، سیستم فرمان با برند BOSCH و... می‌تواند گواه کیفیت، ماندگاری و بازدهی خوب این محصول باشد.


مدیر بازاریابی پیلسان در ادامه با اشاره به این موضوع که توسعه شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در دستور کار این شرکت قرار دارد گفت: پیلسان در نظر دارد تا پایان سال 10 نماینده جدید را به لیست خود اضافه کند.
وی افزود: بعد از افتتاح نمایندگی مشترک پلیسان، تیتان و ماموت تریلر در شیراز، شهرهای بعدی مشهد، خوی و زنجان خواهند بود. علاوه بر این‌ها راه‌اندازی امداد جاده‌ای، سرویس کلینیک‌های فصلی و خدمات در محل برای مشتری‌های فلیت(شرکتی) نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد که تا پایان سال جاری این اهداف نیز محقق خواهند شد.
یگانه در انتها خبر داد: در روزهای آتی اخبار خوبی در حوزه خدمات پس از فروش از  شرکت پیلسان خواهید شنید.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ