ادعای تکراری نتانیاهو: هدف جنگ پیروزی قاطع است

اقتصاد ایران: با وجود تمام انتقادات صورت گرفته از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با ادعایش مبنی بر تلاش جهت رسیدن به پیروزی قاطع، او بار دیگر این ادعا را تکرار کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان به نقل از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در مراسم یادبود شماری از کشته های صهیونیست سخنرانی می‌کرد، خبر دادند ما در مرحله بسیار سرنوشت سازی از تاریخ امت خود هستیم، جنگ حال حاضر ما مستقیما استمرار جنگ استقلال (جنگ تاسیس رژیم صهیونیستی که در آن باندهای صهیونیست اقدام به نسل کشی فلسطینیان و اخراج آنها کردند) است، جنگی که علیه قدرت‌‌هایی که به دنبال از بین بردن ما هستند، در حال انجام است.

نتانیاهو افزود، در آن روزها ما کسانی را که می‌خواستند ما را از بین ببرند، شکست دادیم و در حال حاضر نیز هدف ما پیروزی قاطع و آشکار است.

او که در گورستان تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، افزود: چند دستگی نقطه ضعف ما است، ما در حال حاضر در چند جبهه در حال جنگ هستیم، در جنوب تا از بین بردن حماس به جنگ ادامه می‌دهیم، این جنگ تا زمان بازگشت تمامی ربوده شدگان ادامه خواهد یافت.

در شمال هم باید تا زمانی که بتوانیم ساکنان این منطقه را به شهرک‌ها بازگردانیم بجنگیم.

در شرق تلاش می‌کنیم تا ایران ما را در محاصره خود نگیرد و در عین حال اجازه نخواهیم داد ایران برای از بین بردن ما به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

با این حال نباید اجازه بدهیم که جنگ داخلی رخ دهد، در حال حاضر گروه تندرویی هستند که صدایش هم بلند و در احیانا خشن هم هست که سرمایه‌ها و بودجه زیادی در اختیار دارد، اما آنها نماینده اکثریت مردم نیستند!

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ