مقام صهیونیست: نتانیاهو در تحقق اهداف جنگ ناتوان است

اقتصاد ایران: یکی از قانون گذاران رژیم اسرائیل کابینه فعلی این رژیم را فاقد قدرت لازم برای تحقق اهداف جنگ دانست و خواستار استعفای نتانیاهو شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک روز بعد از انحلال کابینه جنگی از سوی نخست وزیر رژیم اسرائیل، یکی از قانون‌گذاران این رژیم گفت که کابینه بنیامین نتانیاهو نمی‌تواند اهداف جنگ را محقق کند.

گدعون ساعر، عضو کنست  رژیم اسرائیل (پارلمان) امروز سه شنبه گفت که کابینه نتانیاهو در تحقق اهداف جنگ ناتوان است و به همین دلیل او باید برکنار شود.

جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه وارد ماه نهم خود شده است و ارزیابی‌ها و نظرات کارشناسان و تحلیلگران در کنار اعتراف خود صهیونیست‌ها، حکایت از آن دارد که اهداف تل‌آویو از این جنگ دست یافتنی شده است. یکی از این اهداف حذف حماس از نوار غزه بوده است.

اسرائیل هیوم: حماس قدرت خود را حفظ کرده است

روزنامه اسرائیل هیوم رژیم اسرائیل نوشت که گزارش‌هایی ارائه شده به کنست (پارلمان) حکایت از آن دارد که حماس در غزه از هم فرو نپاشیده بلکه توانسته است قدرت و توانایی‌های خود را حفظ کند.

یدیعوت آحارونوت: حزب الله به تهدید اصلی اسرائیل تبدیل شده است

روزنامه یدیعوت آحارونوت با توجه به درگیری‌های مستمر در شمال فلسطین اشغالی، امروز به نقل از «رون بن یشای» نوشت که بعد از گذشت بیش از هشت ماه از حوادث هفتم اکتبر (15 مهر)، حزب‌اللهی که به آن در ابتدای درگیری، به عنوان درگیری ثانوی نگاه می‌شد، الان شمال را با موشک‌هایش به آتش می‌کشد و ده‌ها هزار صهیونیست را در خارج از خانه‌هایشان گروگان گرفته است  (اشاره به کوچ اجباری آن‌ها) .

افرایش شمار نظامیان نقص عضو اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی از افزایش شمار مراجعه کنندگان نظامیان صهیونیست به مراکز روانی درمانی و نیز نظامیان نقص عضو خبر دادند و نوشتند: تعداد نظامیانی که در واحد توانبخشی وابسته به وزارت دفاع تحت درمان هستند، به بیش از 70 هزار نفر رسیده‌اند».

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ