رویکرد ستاد قالیباف در فارس دعوت به مشارکت و انتخاب اصلح است

اقتصاد ایران: شیراز - رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس گفت: مهمترین رویکرد این ستاد اقناع افکار عمومی جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فروردین عصر سه‌شنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف بیان کرد: دعوت به مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه دینی میهنی اولویت ستاد ما و امتداد راهی که شهید رئیسی بانی آن بود اولویت دیگر این ستاد در استان فارس است که در راستای نگاه رهبر معظم انقلاب به انتخابات نیز هست.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در فارس با اشاره به ملاک‌ها و شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب در خصوص شناخت کاندیدای اصلح نیز گفت: فعال بودن، مدیر جهادی و پرتلاش بودن و انقلابی بودن شاخص‌های مدنظر مقام معظم رهبری است و امیدواریم مردم نیز این مهم را مورد توجه قرار بدهند تا حل مشکلات مردم که یکی از اولویت‌های نظام و مبتنی بر شعار سال نیز هست با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

فروردین افزود: قالیباف را همه مردم به عنوان مدیری جهادی و پرتلاش می‌شناسند که در هر منصبی که بوده منشأ خدمات شبانه‌روزی به مردم بوده است و امیدواریم با همین معیار این بار نیز وی مورد انتخاب مردم قرار گیرد.

وی افزود: سردار قالیباف تعامل بسیار خوبی در مجلس با شهید رئیسی داشت و همگان به یاد داریم که در انتخابات سال ۹۶ نیز با ایثارگری مثال‌زدنی از شهید رئیسی حمایت کردند تا زمینه ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم شد و اکنون فرصت ادامه مسیر شهید رئیسی و رفع برخی ایرادات است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس در پایان گفت: قالیباف با شعار دولت خدمت و پیشرفت، اشراف زیادی روی مسائل کشور دارد و مهمترین برنامه و سندی که کشور در حال حاضر پیش روی خود دارد یعنی برنامه هفتم توسعه را نقشه راه خود قرار داده که اگر نیمی از مصوبات آن انجام شود بسیاری از مشکلات مردم رفع می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ