ویژگی‌های رئیس جمهور شهید صفات رئیس جمهور آینده باشد

اقتصاد ایران: همدان-معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: صفت و ویژگی‌های رئیس جمهور شهید می‌تواند همان صفات و ویژگی‌های رئیس جمهور آینده برای کشور باشد.

حجت الاسلام روحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی همدان در راستای برگزاری انتخاباتی پر شور اظهار کرد: با توجه به شهادت رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و انتخابات پیش رو در واقع می‌توان گفت مردم می‌توننند با الگو گیری از خصوصیات برجسته رئیس جمهور شهید نسبت به انتخاب فرد اصلح بهتر اقدام کنند.

معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: صفت و ویژگی‌های رئیس جمهور شهید می‌تواند همان صفات و ویژگی‌های رئیس جمهور آینده برای کشور باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزیها و اقدامات در پیش روی تبلیغات اسلامی همدان در راستای انتخاباتی پر شور و حداکثری تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌هایی با مجموعه‌های فرهنگی و تعامل با مؤسسات و هئیات و تشکل‌ها داشتیم که با برپایی برنامه‌های چله خدمت و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح مساجد و هیأت‌ها در راستای تبیین و آگاه سازی مردم برنامه‌هایی در حال انجام است

روحی با اشاره به اینکه در کنار این شروع به بحث ترویج خصوصیات رئیس جمهور آینده پرداخته می‌شود تصریح کرد: در این زمینه از ظرفیت‌های بانوان، دانش آموزان, گروهای مختلف مردمی، مجموعه‌های فرهنگی و جهادی و… استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه در واقع برنامه چله خدمت گاهی برای آگاه سازی مردم برای انتخاب فردی اصلح و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه ابعاد است که امیدواریم مردم آگاه و بصیر ما بتوانند با یک انتخاب درست و شناخت ویژگی‌های فرد اصلح در راستای پیشبرد اهداف و توسعه کشور گام بردارند و انتخاباتی پر شور را رقم بزنند.

معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: این برنامه علاوه بر شهرستان هدمان در سایر شهرستانهای استان نیز در حال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ