پیشرفت ایران مدیون ایستادگی مردم است

اقتصاد ایران: مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مدیون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی با سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز سه شنبه ۲۹ خرداد دیدار و گفت و گو کردند.

در دیدار مورد اشاره مقرر شد با انعقاد یک تفاهم نامه زمینه‌های لازم در جهت توسعه و برقراری همکاری‌های مشترک فرهنگی، علمی پژوهشی فی مابین دو مجموعه ایجاد شود.

در ابتدای این دیدار سردار ادیبی گفت: ملت ایران تحت حمایت و رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از زیر سایه طولانی مدت طاغوت و سلطه بیرون آمد و با رهبری ایشان عزت و استقلال خود را به دست آورد. ملت ما قریب به ۲۲۰ هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس در جهت استقلال و عزت کشور تقدیم این انقلاب کرده و امروز پیشرفت و اعتلا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همگی مدیون ایستادگی مردم و برکت خون پاک شهدا است.

پیشرفت ایران مدیون ایستادگی مردم است

وی افزود: برپایی مناسک و مناسبت‌های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است. برگزاری نمازهای جمعه و اردوهای راهیان نور از جمله ظرفیت‌های نظام مقدس ما است که موجبات به وجود آمدن یک فناوری عظیمی را در کشور ما فراهم آورده است. امروز ما با استفاده از فناوری‌های نرمی که به فرموده مقام معظم رهبری در کشور به وجود آمده بایستی بتوانیم ذخایر و گنج‌های با ارزش معنوی اسلام ناب محمدی (ص) را استخراج نموده و در اختیار نسل جوان جامعه قرار دهیم و سازمان‌هایی همچون موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد ایران شناسی با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند در استخراج این گنج‌های عظیم نقش مهمی را ایفا کنند.

رجبی دوانی در ادامه این دیدار گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از برهه‌های مهم و تأثیر گذار در طول تاریخ کشور عزیزمان است و ما از دست اندرکاران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر می‌کنیم که در ترویج مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های قهرمانان واقعی ملت ایران نقش مهم و سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

وی افزود: دشمنان ملت ما در تلاشند تا نقش مهم و اثرگذار انقلاب اسلامی را در طول تاریخ کشورمان کمرنگ جلوه دهند و این امر وظیفه مجموعه‌هایی نظیر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد ایران شناسی را دوچندان کرده است. امیدواریم بتوانیم با ظرفیت‌های موجود در دو مجموعه اتفاقات خوبی را در راستای تبیین نقش مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در طول تاریخ کشور عزیزمان رقم بزنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ