بیش از ۴۳۰ مدرسه در خوزستان تحویل داده شد

اقتصاد ایران: اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از تحویل بیش از ۴۳۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی‌پور بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه با اشاره به عملکرد نوسازی مدارس خوزستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: در دولت سیزدهم یک هزار و ۵۹۴ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه و با زیربنای بیش از ۱۵۸ هزار مترمربع در خوزستان تحویل داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اضافه کرد: همچنین پروژه‌های ساخت در استان، یک هزار و ۲۹۴ کلاس درس در قالب ۳۶۶ مدرسه با زیربنای بیش از ۱۱۲ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: در این دولت ۳۱۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان مدارس تعمیر شده است. همچنین ۶۰۰ هزار مترمربع ایزوگام مدارس و ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت مدارس انجام شده است.

سعیدی‌پور با اشاره به تجهیز نمازخانه‌های مدارس خوزستان بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه نوسازی مدارس تجهیز نمازخانه‌ها بود و مدارس خوزستان به ۲۷ هزار مترمربع فرش سجاده‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد تومان تجهیز شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: پنج هزار و ۲۰۰ عدد کولر با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان میان مدارس استان توزیع شده است.

وی گفت: در راستای حذف مدارس سنگی و کانکسی خوزستان، ۵۹۵ کلاس درس در قالب ۲۵۶ مدرسه از مدارس سنگی و کانکسی استان حذف شده‌اند.

سعیدی‌پور با اشاره به جذب سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی بیان کرد: همچنین بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از طریق مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی جذب شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ