بازدید هیات دانشگاه دفاع ملی چین از دافوس ارتش

اقتصاد ایران: هیات عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ هیات عالی رتبه دانشگاه دفاع ملی ارتش خلق چین به سرپرستی سرلشکر وو فنگ مینگ، رییس دانشکده مدیریت نظامی این دانشگاه به منظور آشنایی و بازدید از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز (سه شنبه) از این دانشگاه بازدید کردند.

امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این دیدار ضمن خیر مقدم با اشاره به دوستی دیرینه بین کشور ایران و چین گفت: پس از انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس دوستی ایران و چین و علی الخصوص در سال های اخیر بسیار قابل توجه بوده است و ما تمایل داریم در عرصه های دفاعی و نظامی نیز روابط دوجانبه بیش از پیش توسعه یابد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به پیشینه دانشگاه جنگ گفت: دافوس قدیمی ترین دانشگاه کشورمان است که بیش از 90 سال سابقه دارد و ما در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سه سطح تاکتیک، عملیات و راهبرد دانشجویان را آموزش می دهیم و فارغ التحصیلان دانشگاه در رده های میانی به بالا در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت می شوند.

فرمانده دافوس ارتش در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص  اقدامات آموزشی و پژوهشی این دانشگاه، گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در حوزه تعلیم افسران ارتش و سایر نیروهای مسلح در سطوح مختلف دارای اندوخته‌های علمی قابل توجهی است و در حوزه آموزش و پژوهش نیز از قابلیت‌های ارزشمند و به روزی برخوردار است و در این مسیر علاوه بر اساتید جوان از اساتید پیشکسوت نیز استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه ظرفیت لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی برای دانشجویان اعزامی از چین را دارد و علاقه مندیم که در خصوص تبادل دانشجو بین دو کشور برنامه ریزی و اقدام نماییم.

سرلشکر  وو فنگ مینگ، رییس هیات اعزامی دانشگاه دفاع ملی چین نیز از حضور در ایران ابراز خرسندی کرد و گفت: از تعاملات آموزشی و پژوهشی فی مابین دو کشور در حوزه دفاعی و نظامی استقبال می کنیم و  آمادگی کامل داریم که این ارتباطات گسترش یابد.

وی همچنین افزود: حضور در ایران و بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قطعا این بازدید در راستای توسعه روابط دو کشور در حوزه های دفاعی و امنیتی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه تعدادی از نمایندگان اعزامی دانشگاه دفاع ملی چین سوالات خود را در خصوص شرایط حضور در دافوس ارتش و مسائل آموزشی و پژوهشی این دانشگاه مطرح کرده و امیر سرتیپ ولیوند نیز پاسخ مقتضی را ارائه کرد.

در پایان هیات اعزامی از دانشگاه دفاع ملی چین از دستاوردهای علمی و پژوهشی دافوس، مرکز بازی جنگ، موزه جنگ و اماکن آموزشی این دانشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ