اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور شهید به خراسان شمالی به ۲۰ همت رسید

اقتصاد ایران: بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور شهید به خراسان شمالی به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر سه شنبه در همایش پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تمام زیرساخت‌ها در خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

وی در ادامه افزود: ۹۲۷ صندوق در سطح خراسان شمالی برای اخذ آرا پیش‌بینی شده و در ۱۵۸۰ نقطه از استان رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اتحاد و انسجام همه ارکان، صیانت از آرای مردم و اطمینان از سلامت انتخابات، منجر به حضور حداکثری در انتخابات و قدرشناسی از زحمات رئیس جمهور شهید و شادی قلب مقام معظم رهبری خواهد بود.

حسین‌نژاد با تشریح خدمات رئیس جمهور شهید در خراسان شمالی، گفت: شناختی که رئیس جمهور شهید از استان داشتند سبب شد تا مصوبات استان نسبت به سایر استان‌ها، چند برابر باشد.

وی با بیان اینکه ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به خراسان شمالی بود که با اضافه شدن پروژه انتقال پساب به پتروشیمی با اعتبار ۱,۳۰۰ میلیارد تومان و انتقال آب سرانی به استان با بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان در مجموع، اعتبار مصوبات استان به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: رئیس جمهور شهید، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان را نیز مورد تاکید داشتند که منجر به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه‌ها شد.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم با انسجام و وحدت در سایه مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی، سبب یاس دشمنان خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ