ارائه راهکار به دولت آینده در «خیابان دولت» رادیو

اقتصاد ایران: تهیه‌کننده برنامه انتخاباتی رادیو از ویژه برنامه‌ای می‌گوید که با بخش‌های مختلفی همچون «خیابان دولت» همراه با کارشناسان، راهکارهای متفاوت و متنوعی را به دولت آینده ارائه می‌دهد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران با عنوان «شهرآرا» با بخش‌های متنوع همچون خیابان دولت، موج انتخابات، آیتم جمهور و ... است و در این بخش‌ها کارشناسان راهکارهای متفاوت را به دولت آینده ارائه خواهند کرد.

مریم سادات آصفی، تهیه‌کننده برنامه انتخاباتی «شهر آرا» از رادیو تهران درباره این برنامه به خبرنگار تسنیم گفت: «شهر آرا» عنوان برنامه انتخاباتی رادیو تهران است که در انتخابات دو دوره گذشته هم با این عنوان برنامه روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز رفت. این برنامه تا پایان انتخابات  شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:45 تا 16 و پنجشنبه ها ساعت 10 تا 13:30 همراه مخاطبان است.

به گفته وی، از آیتم‌های این برنامه می‌توان به "خیابان دولت" اشاره کرد. در بخش گفت‌وگو با متخصصان، کارشناسان و مسئولان مرتبط با موضوع (در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، افتصادی و ورزشی) صحبت خواهد شد. آنها همراه با ارائه راهکار در هر حوزه‌ای به دولت آینده جهت کم کردن چالش‌های موجود می‌پردازند.

آصفی ادامه داد: در بخش طنز مطالبات و خواسته‌های مردم به زبان طنز بیان می‌شود. همچنین، نظرسنجی موضوعی در هر برنامه انجام خواهد شد.

تهیه‌کننده «شهر آرا» با اشاره دیگر بخش‌های برنامه افزود: «آیتم جمهور» اختصاص به پیگیری مطالبات عمومی مردم در قالب گزارش دارد. یکی دیگر از بخش‌های برنامه شهرآرا، «پیشخوان خبر» که به اخبار انتخاباتی در هر روز می‌پردازد.

آصفی از موج انتخاب خبر داد و عنوان کرد: گفت‌وگو با مسئولان ستاد انتخابات در جهت اطلاع‌رسانی و ارائه  اخبار موثق از زبان آنها  یکی از بخش‌هایی که با عنوان موج انتخابات روی آنتن رادیو تهران می‌رود. آیتم «قابل شنیدن» یکی از بخش‌هایی است که به موضوعات و وظایف رئیس جمهور می‌پردازد. بخش «بر مدار قانون» به بررسی قوانین مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

اجرای برنامه به عهده نیما اعتصام و بازیگر طنز اردشیر منظم است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ