برگزاری ویژه برنامه‌های غدیر در ۵۰۰ نقطه کردستان

اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر در ۵۰۰ نقطه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت ویژه برنامه‌های هیأتی و مردمی محله محور عید غدیر خم در ۵۰۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

وی عمده برنامه‌های جشن غدیر را مردمی محور دانست و افزود: برنامه‌های عید غدیر در شهرستان‌های استان با محوریت و مشارکت کامل مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی ۱۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، برپایی ۵۰ غرفه فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان، اعزام ۱۵۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان، اعزام پنج مبلغ تخصصی در دهه ولایت، از برنامه‌های عید غدیر در کردستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان نیز خبر داد و یادآور شد: پخت و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم به تعداد ۱۱۰ دیگ در شهرستان بیجار و ۱۱۰ دیگ در شهرستان قروه که توسط هیئات محوری و حمایت مردمی هزینه‌های این جشن و سرور تأمین و اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: راه‌اندازی کارناوال شادی و برگزاری ویژه برنامه غدیر در ۵۰۰ نقطه و محله محوری استان، برگزاری همایش توجیهی مبلغین، پخت و توزیع نان صلواتی در ۱۱۰ نانوایی استان و تجلیل از ۱۱۰ خانواده سادات استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده می‌باشد.

وی تصریح کرد: پویش تهیه و توزیع و نصب پرچم، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز غدیر و همراه با برنامه فرهنگی و جنگ شادی نیز در این ایام در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: ریشه غدیر در قرآن کریم است، قرآن بدون غدیر هدایت گر نبوده و غدیر نیز بدون قرآن قابل تفسیر نیست.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: بنابراین غدیر کامل کننده دین و عامل وحدت است و نیاز است توجه ویژه ای به این ایام داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ