مقاومت فلسطین:اسرائیل به دنبال تشدید جنگ قحطی علیه غزه است

اقتصاد ایران: کمیته‌های مقاومت فلسطین حمله اشغالگران به تاسیسات و کاروان‌های امدادرسانی در رفح را محکوم و تاکید کردند این جنایت‌ها با هدف تشدید جنگ قحطی علیه مردم غزه و با چراغ سبز و حمایت کامل آمریکا انجام می‌شود.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی اقدام جنایتکارانه ارتش رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن بازرگانان و کاروان‌های حامل کالا برای غزه در شرق شهر رفح که منجر به شهادت 11 تن از آنها شد ، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: هدف قرار دادن کاروان‌های امدادی و حامل کالا توسط رژیم اشغالگر در رفح ثابت می‌کند که رژیم اشغالگر عامدانه در پی تشدید جنگ قحطی علیه مردم نوار غزه است که با حمایت آمریکا انجام می‌شود.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است که این جنگ بدون حمایت و چراغ سبز ایالات متحده رخ نمی‌داد و ادامه پیدا نمی‌کرد. هدف قرار دادن کاروان‌های امدادرسانی و حامل کالا توسط اشغالگران یک جنایت جنگی جدید است که میزان توحش صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که همه سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل با هدف به زانو درآوردن مردم فلسطین و تسلیم کردن آنها، هرگز به نتیجه نمی‌رسد و تنها عزم و اراده ملت فلسطین برای شکست اشغالگران را افزایش می‌دهد.

پیش از این، جنبش حماس هم آتش زدن ساختمان خروجی و سایر تاسیسات داخل گذرگاه رفح توسط رژیم اشغالگر که باعث از کار افتادن کامل آن شد را محکوم و این اقدام را رفتاری جنایتکارانه و وحشیانه توسط ارتش صهیونیستی توصیف کرد.

این جنبش تاکید کرد: این رفتار نازی‌ها که یک جنایت جنگی آشکار است، مستلزم محکومیت گسترده بین‌المللی و اتخاذ تدابیر لازم جهت مجازات سران رژیم اشغالگر می‌باشد.

حماس همچنین رژیم اشغالگر را مسئول عواقب این جنایت دانست که موجب قطع ارتباط مردم غزه با جهان، محرومیت هزاران بیمار و مجروح از سفر به خارج و جلوگیری از ورود کمک‌ها به غزه شده است.

این جنبش در ادامه بر لزوم انجام یک اقدام موثر بین‌المللی برای باز کردن گذرگاه‌های زمینی غزه، تسهیل روند سفر برای مردم غزه و ورود مواد غذایی و سایر کمک‌های امدادی به این تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ