موتورولا تأیید کرد: تاشدنی‌های ۲۰۲۴ ریزر پنجم تیرماه معرفی می‌شوند

اقتصاد ایران: موتورولا برای رونمایی از گوشی تاشدنی ۲۰۲۴ خود آماده می‌شود؛ رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ پنجم تیرماه از راه خواهد رسید.

موتورولا رسماً زمان رونمایی گوشی تاشدنی ۲۰۲۴ خود را اعلام کرد. موتورولا در پست حساب کاربری ایکس خود به تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر ۱۴۰۳) برای رونمایی رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ اشاره کرده است.

موتورولا در پست خود ویدیویی کوتاه از طراحی گوشی‌های جدید سری موتورولا ریزر را نمایش می‌دهد و در پایان ویدیو تاریخ رونمایی گوشی مذکور را شاهد هستیم.

در ویدیو منتشرشده توسط موتورلا، دو گوشی با رنگ‌های آبی و نارنجی از سری گوشی‌های مورد انتظار را می‌بینیم که به نظر می‌رسد پنل پشتی آن‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده است. رنگ آبی و نارنجی مشهود در ویدیو، با رنگ‌هایی که در سری موتورولا ریزر ۴۰ دیده بودیم، متفاوت هستند.

تیزر منتشرشده، به هفت رنگ مختلف اشاره می‌کند که احتمالاً بین مدل‌های پایه و اولترا تقسیم خواهند شد. اگرچه در این تیزر اطلاعاتی بیشتری در دسترس نیست، اخبار حاکی از آن است که در گوشی Razr Ultra جدید شاهد دوربین بهتر و باتری بزرگ‌تر خواهیم دید.

انتظار می‌رود بزرگ‌ترین تغییر در مدل پایه‌، صفحه‌نمایش پشتی بزرگ‌تر در نصف بدنه باشد؛ مزیتی که در سال گذشته منحصر به ریزر ۴۰ اولترا بوده است و مدل پایه‌ی گوشی ریزر ۴۰ از آن بی‌بهره بود.

براساس گزارش‌ها قیمت گوشی در نسخه‌ی پایه و اولترا به‌ترتیب ۷۰۰ و ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و تغییری را نسبت به نسخه گذشته تجربه نمی‌کند.

مقاله‌ی مرتبط
  • اولین تصویر ریزر ۲۰۲۴ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ ۶
  • تصاویر گوشی تاشو ۲۰۲۴ موتورولا باردیگر لو رفت
  • بررسی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا؛ زنگ خطر برای زد فلیپ

این روزها سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشدنی رقابتی سخت با گوشی وان پلاس اوپن دارد. حالا همه منتظرند تا ببینند که آیا موتورولا می‌تواند رقیبی سرسخت برای گلکسی زد فلیپ ۶ به بازار عرضه کند یا خیر؟ گوشی سامسونگ در تابستان و در رویداد گلکسی آنپکد رونمایی خواهد شد.

از آنجا که تا تاریخ رونمایی گوشی موتورولا تنها چند روز باقی مانده است، احتمالاً به‌زودی جزئیات بیشتری از مشخصات آن را شاهد خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ