مردم برای انتخاب فرد اصلح معدل کاندیداها را بررسی کنند

اقتصاد ایران: قزوین-امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه مردم برای انتخاب فرد اصلح معدل کاندیداها را بررسی کنند،گفت: رییس جمهوری که با رأی بالا انتخاب شود قدرت چانه‌زنی نظام در همه عرصه ها را افزایش می دهد.

حجت‌الاسلام سید مهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مهم‌ترین تکلیفی که در ایام انتخابات بر عهده تمام اقشار جامعه، مردم، دلسوزان کشور و کسانی که به دنبال پیشرفت این کشور و سعادت مردم هستند قرار دارد این است که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند؛ چنانچه شهید رئیسی مسیر کار جهادی برای پیشرفت ایران را آغاز کرده بودند و حالا تبیین این مسئله و ادامه راه ایشان تکلیف اصلی ما تلقی می‌شود.

امام‌جمعه موقت قزوین بیان کرد: به تعبیر دیگر حرکتی از سه سال گذشته آغاز شده که یک حرکت پرتلاش و شبانه‌روزی بوده است که این حرکت ثمراتی به همراه داشته و برخی از ثمرات آن نیز در آینده مشخص می‌شود که تبیین این حرکت و این مسیر به عهده ما است و گاهی اوقات این فرآیند از اجتماعات کوچک نظیر خانواده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این انتخابات پله‌ای برای ادامه این مسیر و شروع دوباره مسیر آیت‌الله رئیسی است و در این بین لازم است شاخصه‌های مدیریت جهادی و الگوی مدیریت جهادی، دستاوردها و ثمرات وی را شناخته و آن را برای مردم تبیین کنیم.

خضری تأکید کرد: در شرایط کنونی لازم است شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را در تفکرات و بیانات امامین انقلاب استخراج کرده و در آن‌ها تأمل کنیم و مصادیق آن را در سیره آیت‌الله رئیسی را پیدا کرده و ثمرات اقدامات اجرایی ایشان را مطرح کنیم.

وی افزود: پس از آنکه شاخص‌های رئیس جمهور تراز و جهادی مطرح شد حالا نوبت به تأمل مردم است که کارنامه افراد را بررسی کرده و یا به تعبیر دیگر مردم پس از شناخت شاخص‌های رئیس جمهور تراز انقلاب و شاخص‌های آیت‌الله رئیسی باید این موارد را با کاندیدهای انتخاب شده بررسی کنند و در نهایت هریک از کاندیدهایی که معدل بالاتری دارد را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

این مسؤول ابراز کرد: رئیس جمهوری که با رأی بالا انتخاب می‌شود قدرت چانه‌زنی را به‌ویژه در عرصه بین‌المللی پیدا می‌کند و با پشتوانه مردم می‌تواند با قدرت‌های جهان مواجه شود.

وی در پایان با بیان اینکه مشارکت حداکثری قدرت رئیس جمهور در عرصه داخلی را نیز افرایش می‌دهد گفت: اگر درصد ارا برای انتخاب رئیس جمهور کم باشد بی‌شک با چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ