فعالیت ستادهای انتخاباتی پزشکیان در زنجان آغاز شد

اقتصاد ایران: زنجان- ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در زنجان با حضور چهره‌های سیاسی، نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی مسعود پزشکیان در زنجان شامگاه دوشنبه با حضور چهره‌های سیاسی، نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان در آئین آغاز به کار این ستاد در سخنانی، حضور پزشکیان را در صحنه رقابت‌های انتخاباتی را فرصتی ارزشمند و مهم برای اصلاح طلبان عنوان کرد و گفت: اصلاح طلبان همواره در صحنه رأی‌گیری حاضر بودند و هرگز صندوقهای رأی را ترک نکنند.

احمد حکیمی پور، با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یک اصل مهم برای ما مورد تاکید است، گفت: اگر می‌خواهیم کاری از پیش ببریم، بهترین فرصت الان است و باید همه را ترغیب به مشارکت کنیم.

وی تأکید کرد: صندوق رأی محصول انقلاب اسلامی و حفظ آن برای ما ارزشمند بوده و نهاد انتخابات در قانون اساسی نیز تثبیت و بر آن تاکید شده است.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان زنجان گفت: ما از این فرصت رقابتی که فراهم شده تلاش داریم برای یک انتخابات پرشور استفاده کنیم و شواهد حکایت از آن دارد که مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد خواهیم بود.

باید به جوانان فرصت صحبت کردن را بدهیم

عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر پزشکیان نیز با بیان اینکه ما باید به جوانان فرصت بدهیم که به‌جای ما صحبت کنند و ما باید ستادی برای نسل z دایر کنیم، گفت: نسل جدید باید بتواند به‌راحتی حرف‌های خود را به مسؤولان برساند.

حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی با بیان اینکه یکی از سوالات اساسی در باب انتخابات این است آیا تحریم انتخابات چاره‌ساز است؟ آیا تحریم مشکلی را حل خواهد کرد؟، افزود: مؤسسه بروکینگز آمریکا بر اساس یک پژوهش درباره ۱۷۰ انتخابات در سراسر جهان می‌گوید: تحریم در بدترین حالت مفید به‌حال مردم نیست، بلکه به نفع خود تحریم‌گران هم نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ