۲۴ بانوی تاثیرگذار استان همدان معرفی می‌شوند

اقتصاد ایران: همدان- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه پنجشنبه، ۲۴ بانوی تأثیرگذار استان همدان معرفی می‌شوند، گفت: هشت نفر اول از هر حوزه به صورت کشوری تقدیر می‌شوند.

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان همدان روز پنج شنبه در استانداری برگزار و آئین تجلیل از منتخبین به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دومین کنگره بانوان تأثیر گذار کشور و معرفی الگوی سوم زن مسلمان در استان همدان با محوریت بانو مرضیه دباغ (حدیدچی) برگزار می‌شود، ادامه داد: در این راستا تعداد ۲۴ بانوی تأثیرگذار استان همدان معرفی می‌شوند که از بین این افراد، هشت نفر اول از هر حوزه به صورت کشوری تقدیر خواهند شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در تشریح اهداف برگزاری این کنگره نیز گفت: معرفی الگوی زن ایرانی، اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت «الگوی سوم زن»، معرفی زنان نخبه ایرانی و دستاوردهای آن‌ها، توسعه و گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تأثیرگذار ملی و استانی از جمله اهداف برگزاری این آئین خواهد بود.

ستاری نوید با اشاره به اینکه فراهم‌سازی زمینه ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران و فعالان در حوزه زنان و ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تأثیرگذار در جامعه ایرانی از دیگر اهداف این برنامه است، افزود: توان‌افزایی و ارتقای ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان در کشور و تشکیل گروه‌ها و صندوق‌های حمایتی و ایجاد فرایندهای حمایتی، ایجاد سمن‌ها و مراکز تخصصی توسط بانوان با راهبری توسط بانوان نخبه کشور از اهداف فرعی این کنگره است.

این مقام مسئول بر افزایش مشارکت بانوان جامعه در حل مسائل کشور، و مردمی‌سازی کنگره ملی و استانی بانوان تأثیرگذار و تبدیل شدن کنگره از یک رویداد صرفاً دولتی به یک رویداد مردمی تاکید ورزید و گفت: این طرح از سوی معاونت زنان از سال ۱۴۰۱ ابلاغ و اجرا شد که سال ۱۴۰۲ دومین کنگره را در ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد.

ستاری نوید ادامه داد: امسال نیز کنگره در سال سوم در در ۸ کارگروه انجام شد و منتخبین با رأی مردم و نظر کارشناسان از تهران انتخاب شدند.

وی با تصریح بر اینکه داوری‌ها از تهران انجام شد و استان دخالتی در این مسیر نداشته است، تشریح کرد: در زمینه انتخاب هم طبق اعلام سایت ثبت نام اعلام شد و هر بانویی که تصور می‌کرد که در حیطه‌ی اعلام شده در هشت آیتم می‌تواند شرایط را داشته باشد می‌توانست ثبت نام کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: از استان همدان ۲۴ نفر برگزیده شدند که در هر بخش نفرات اول تا سوم در هشت کارگروه به عنوان منتخب معرفی می‌شوند و هشت نفر اول از هر حوزه به صورت کشوری تقدیر می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ