رصد جدی فضای مجازی استان سمنان در ایام انتخابات

اقتصاد ایران: سمنان- رییس کل دادگستری استان سمنان از بررسی جدی فضای مجازی در استان طی ایام انتخابات خبر داد و گفت: دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا مستمراً بر فضای مجازی استان نظارت دارند.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فضای مجازی در انتخابات اخیر نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است، تاکید کرد: لازم است که فضای مجازی دقیق مورد رصد قرار بگیرد تا بتوانیم با بروز تخلفات در این فضا نیز مانند فضای حقیقی برخورد کنیم.

وی به خصوص به طرفداران نامزدها و اعضای ستادهای آن‌ها در استان سمنان تذکر داد و افزود: هم پلیس فتا و هم اداره کل اطلاعات و هم سازمان اطلاعات سپاه و دیگر عضو جامعه اطلاعاتی استان به صورت دقیق فضای مجازی را رصد خواهند کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه این رصدها با این هدف صورت می‌گیرد که در فضای مجازی مانند فضای حقیقی بد اخلاقی رواج پیدا نکند، تاکید کرد: نا امن کردن جامعه و برهم خوردن روان جامعه نباید شکل گیرد.

اکبری با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی خیلی اهمیت دارد و نامزدها و طرفداران آن‌ها می‌بایست کمال دقت را داشته باشند، تاکید کرد: در فرایند انتخاباتی چنانچه پس از تذکرات و هشدارهای دستگاه‌های نظارتی افرادی بر خلاف قانون و اخلاق عمل کرده و با تخریب توهین و شایعه پراکنی و نشر اکاذیب بخواهند فضا را ملتهب و اذهان را مشوش کنند قطعاً با برخورد قانونی دادستان‌ها و سایر دستگاه‌های ذی ربط مواجه می‌شوند.

وی افزود: موضع دستگاه قضائی استان سمنان در ایام انتخابات مقابله جدی با تخریب و توهین و نشر اکاذیب در سراسر استان است برای این منظور همچنین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با حضور ضابطان برگزار و مسائل مرتبط با انتخابات مورد بحث قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ