۲ جلد کتاب در شهر سه قلعه رونمایی شد

اقتصاد ایران: بیرجند-همزمان با دهه امامت و ولایت و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی دو جلد کتاب «سه قلعه نامه» و «ادبیات عامیانه سه قلعه» در حسینیه شهر سه قلعه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده دوشنبه شب در مراسم رونمایی از دو جلد کتاب در جمع مردم شهر سه قلعه با قدردانی از همراهی مسئولان و مردمی که در مسیر تألیف این کتب «سه قلعه نامه» و «ادبیات عامیانه سه قلعه» نویسنده «کمیل محمودی» را همراهی کردند، اظهار کرد: امروز توجه به حوزه هویتی ایرانی اسلامی از اولویت‌های سند مهندسی فرهنگی کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید داشته‌های گذشته و تاریخ پیشینیان را پیش روی خود به ویژه نسل جوان داشته باشیم، افزود: خودباوری و تقویت هویت ایرانی اسلامی در نسل نوجوان و جوان باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با عنایت به اینکه رهبر معظم انقلاب، حوزه تقویت باورهای دینی و امیدآفرینی را خطاب به مسئولان مورد تاکید قرار داده اند، نیازمند این هستیم که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه امیدآفرینی و زمینه سازی و بسترسازی تمدن نوین اسلامی قدم برداشته تا زمینه ساز ظهور باشیم.

به گفته وی، در تاریخ برخی از دولت‌های گذشته، مسئله هویت ایرانی اسلامی مورد بی مهری قرار گرفت و در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، ضربات و مشکلاتی را متحمل شدیم که نیازمندیم مورد توجه قرار گیرد.

فرخنده با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر تقویت هویت ایرانی اسلامی تاکید فراوان کرده است، یادآور شد: در همین راستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از نویسندگانی که در بحث تألیف کتب ارزشمند قدم بر می‌دارند حمایت می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ