انتخابات فرصت تجلی اراده ملت است

اقتصاد ایران: اراک- نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات فرصت تجلی اراده ملت است و امید است انتخابات پیش رو، زمینه را برای سهیم کردن مردم در سرنوشت خود فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صادقی عصر دوشنبه در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پس از وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد شهدای خدمت، همه مردم ایران در تکاپوی برگزاری یک انتخابات استثنایی هستند که باید در بازه زمانی ۵۰ روزه، دولت جدید شکل بگیرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این حادثه کارگزاران نظام احزاب سیاسی و اقشار مختلف مردم غافلگیر شدند اما باید از این ظرفیت بهره گیری کرد تا این تهدید تبدیل به فرصت شود.

صادقی، انتخابات را فرصت تجلی اراده ملت دانست و گفت: در انتخابات اخیر به ویژه انتخابات اسفندماه شاهد ظهور کم فروغ مردم پای صندوق‌های رأی بودیم که امید است انتخابات پیش رو زمینه‌ای برای بازگشت مردم به عرصه اثرگذاری آنها در سرنوشت سیاسی و خروج مردم از بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود باشد.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه، رقابتی وجود نداشت نبود و با توجه به وقایع اسفبار سال ۱۴۰۱ پیش بینی‌ها بر این بود که میزان مشارکت پایین باشد که این امر اتفاق افتاد.

صادقی گفت: شورای نگهبان انتخابات را فیلتر کرده و قدرت انتخاب مردم را محدود می‌کند و به همین سبب، میزان مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات پایین بود و خاتمی هم در انتخابات مشارکت نکرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی نقش رئیس جمهور را در مناسبات بین المللی و توسعه همه جانبه کشور بسیار اثرگذار عنوان کرد و گفت: فردی که می‌خواهد سکاندار مدیریت اجرایی کشور شود باید نسبت به تمام امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین المللی اشرافیت کامل داشته باشد.

صالحی گفت: جبهه اصلاحات تلاش می‌کند با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و حمایت همه جانبه از نامزد مورد نظر خود، هشتم تیرماه ۱۴۰۳ را به دوم خردادی دیگر تبدیل کند.

وی گفت: رویکرد و شعار محوری پزشکیان، تخصص گرایی است و با توجه به اینکه پزشکیان انسانی مردمی، تعامل گرا، صادق و شجاع و متعهد به آرمان رهبری است می‌تواند لایه‌های مختلف مدیریتی را ساماندهی کند و با توجه به تجارب و توانمندی بابا می‌تواند رئیس جمهور موفقی باشد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران، کشوری سرشار از منابع طبیعی و استعدادهای سرشار و موقعیت راهبردی است و مدیریت اجرایی علم‌گرا می‌تواند از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و آبادانی کشور بهره گیری کند.

صادقی گفت: در عصر رسانه و دیجیتال با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها باید کشور را از تصمیمات غیر مدیریتی خارج کرده و با ارائه راهکارهای صحیح، کام مردم را شیرین کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ