اسرائیل به دنبال راه حلی برای پهپادهای مقاومت است

اقتصاد ایران: در پی شکست‌های مستمر سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در برابر پهپادهای مقاومت به ویژه پهپادهای حزب الله، ارتش رژیم صهیونیستی از شرکت‌های صنایع دفاعی این رژیم خواست راه حلی برای آن بیاندیشند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز دوشنبه خود اعلام کرد، ارتش اسرائیل از شرکت‌های صنایع دفاع خواست فن‌آوری جدیدی را برای بهبود توانمندی رهگیری هواپیماهای بدون سرنشینی که حزب الله استفاده می‌کند، پیشنهاد بدهند.

به نوشته این رسانه، در سایه چالش‌های امنیتی روز افزونی که در مرزهای شمالی با آن مواجه شده ایم و افزایش بکارگیری (موفقیت آمیز) پهپادها توسط حزب الله چه در بعد شناسایی و چه تهاجمی، نیاز به بهبود کیفیت ساختار پدافندی احساس شده است.

منابع آگاه نظامی به این روزنامه خبر دادند، ارتش اسرائیل در تلاش است تا سامانه‌های رهگیری کارآمدتر و دقیق تری وارد صحنه عملیاتی کند و از این طریق بتواند به شکل بهتری با این خطرات هوایی مواجه شود.

این منابع ضمن اعتراف ضمنی به شکست سامانه‌های پدافندی اسرائیل در مقابل پهپادهای حزب الله تاکید کردند، سامانه‌های پدافندی فعلی نیازمند به روز رسانی‌های جدیدی هستند تا بتوانند به مقابله با این تهدیدهای پیشرفته بپردازند.

راه‌حل مورد نیاز ارتش اسرائیل، در بعد فن‌آوری است که بتوان از طریق آن به ابزارهای پیشرفته‌ای دست یافت که بتوان پهپادهای حزب الله را شناسایی، تعقیب و سیستم‌های الکترونیکی آن را مختلف کرد، همچنین باید به دنبال تقویت سامانه‌های پدافند هوایی با ابزارهای به روز تر و پیشرفته تر بود.

اقدام ارتش اسرائیل بعد از آن صورت گرفت که طی چند روز اخیر سامانه‌های پدافندی اسرائیل مستقر در شمال فلسطین اشغالی در رهگیری و سرنگون کردن بسیاری از پهپادهای حزب الله ناکام ماندند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ