افتتاح قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد خوزستان

اقتصاد ایران: اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از افتتاح قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد استان در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه ظهر امروز دوشنبه در آئین افتتاح قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: قربانگاه مرکزی عید قربان کمیته امداد خوزستان در اهواز با هدف تأمین گوشت قربانی برای نیازمندان افتتاح شد.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت گفت: کمیته امداد خوزستان در ایام مبارک دهه ولایت سه برنامه محوری را برنامه‌ریزی کرده که این اقدامات با اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان آغاز می‌شود.

شیبه ادامه داد: کمیته امداد خوزستان با هدف تأمین گوشت مورد نیاز ایتام، نیازمندان و محرومان، در عید قربان و با مشارکت خیران و همکاری دامپزشکی بهداشت و پوشش رسانه‌ها و صدا سیما اقدام به اجرای طرح نذر قربانی در استان کرد.

وی اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد خوزستان با همکاری مراکز نیکوکاری و مشارکت خیران به نیت شهدای خدمت یا هر نیت مد نظر خیران و نیکوکاران اقدام به جمع آوری نذورات نقدی، دام زنده، گوشت اهدایی آحاد جامعه می‌کنند تا گوشت مورد نیاز نیازمندان، ایتام و محرومان را در بسته‌های بهداشتی بین آنان توزیع کنند.

شیبه با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۰ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: هدف گذاری در عید قربان سال جاری جمع آوری ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های مردم به صورت نقد و گوشت در پویش نذر قربانی است و پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی کمیته امداد استان باشیم

وی گفت: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند؛ همچنین دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از امروز تا پایان دهه ولایت در سراسر خوزستان آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ