در اردوگاه انقلاب نباید اختلاف داشته باشیم

اقتصاد ایران: رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در اردوگاه انقلاب نباید اختلاف داشته باشیم و باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش اعضای مرکزی ستادهای انتخاباتی استان تهران محمدباقر قالیباف با حضور علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، حبیب کاشانی رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران و فعالان ستاد انتخاباتی قالیباف در مسجد جامع امام سجاد تهران برگزار شد.

در ادامه علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف اظهار داشت: در برهه خاصی از انقلاب قرار گرفته ایم و حکمرانی در نظام سیاسی باید بر مبنای اخلاق باشد. آقای رئیسی امتحان خوبی پس داد و باید این مسیر ادامه داشته باشد. نمی‌خواهیم مسیری را که با خون دل شکل گرفته، تغییر جهت پیدا کند. اگر بگوییم در ۳ قوه کمبودی نیست، اشتباه است. اما مردم این نظام و اسلام را قبول دارند. مسیری که مدنظر شهداست کدام است؟ اگر برخی بگویند برای ما مهم نیست که در اردوگاه انقلاب چه می‌گذرد، خسران عظیمی خواهند داشت.

وی افزود: اردوگاه انقلاب باید تصمیم بگیرد و باید راهی که بر مبنای حکمرانی اخلاق بود را ادامه بدهیم و برای اصلاح مشکلات اقتصاد، فرهنگ و… بکوشیم. مشکل معیشت، ازدواج، اشتغال باید حل شود و عزت خانواده نباید شکسته شود.

وی ادامه داد: در اردوگاه انقلاب صلاح دیده شده که چند گزینه برای ریاست جمهوری رقابت کنند، اما این صندلی کار شبانه روزی می‌خواهد، دانش می‌خواهد، مهارت می‌خواهد، دیپلماسی می‌خواهد، اقتدار و عمل می‌خواهد.

رئیس ستاد قالیباف با اشاره به اهمیت اخلاق، تاکید کرد: باید به یک اجماع برسیم. ما اخلاق محور رقابت خواهیم کرد. به هر قیمتی قوه مجریه را نمی‌خواهیم. برای دوستانمان احترام ویژه ای قائلیم. باید اجماع کنیم و وحدت و طوری نشود که حسرت بخوریم. رهبر معظم انقلاب فرمودند که به انسانی فعال، آگاه، معتقد رأی دهید.

نیکزاد همچنین گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی داشته باشد. ما باید کسی را انتخاب کنیم که در کنار تدین، کار کند و آن فرد قالیباف است. در اردوگاه انقلاب نباید اختلاف داشته باشیم. تیشه به ریشه انقلاب نزنیم. فرد اصلح را انتخاب کنیم که اول راه شهید جمهور را برود و دوم آنچه توان دارد در راه بودجه و به کار ببندد. تعامل با دنیا و سرمایه گذاری خارجی و واگذاری کار به مردم را در دستور کار قرار دهد تا در مسیر قله حرکت کند.

کاشانی: مردی را انتخاب کنیم که برای عملیات خلق شده است

حبیب کاشانی رئیس ستاد استان تهران قالیباف در این همایش اظهار داشت: اولین درخواست ما حضور پرشور مردم در انتخابات است و امروز رهبر معظم انقلاب از ما خواسته اند که انتخابات پرشور باشد و باید لبیک بگوییم.

کاشانی در ادامه به ویژگی‌های قالیباف اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف هر جا که مسئولیتی داشته ۴ صبح تا ۱۲ شب کار کرده است. سال‌ها آرزو داشتیم کاری کنیم که جلوی رژیم غاصب بایستیم و اگر امروز این اتفاق افتاده، نتیجه هوافضایی است که پایه آن را قالیباف گذاشت. اگر می‌بالیم نیروی انتظامی مقتدر داریم که از امنیت ما دفاع کند یک گوشه آن اسم قالیباف نوشته شده است. ۱۲ سال درآمد شهرداری در دوره قالیباف به اندازه یک سال اخیر نبود اما با این درآمد وضعیت حمل و نقل عمومی تهران را به خوبی سر و سامان داد.

وی در پایان گفت: امیدواریم ۸ تیر آنچه خدا مقدر کرده، اتفاق بیفتد و با رفتن پای صندوق‌های رأی مردی را انتخاب کنیم که برای عملیات خلق شده است.

چمران: نباید به عقب برگردیم

در ادامه چمران رئیس شورای شهر پشت تریبون آمد و گفت: به خاطر بسپاریم که اتفاقی رخ ندهد که به عقب بازگردیم. نباید به عقب برگردیم. برنگردیم از دوران شهید جمهور که همراه مردم بود، به دورانی که از آینه ماشین مردم را نگاه می‌کردند. خطر بیش گوش ماست. لحظه‌ای کوتاهی کنیم به دورانی بازمی‌گردیم که همه مسائل کشور به بیگانه گره زده شده بود و به جای عزت و اقتدار باید با التماس کار را جلو می‌بردیم.

وی افزود: ما در دوران شهید رئیسی به جلو رفتیم اما اتفاقی تلخ رخ داد که کار نیمه تمام ماند. باید از تهدید فرصت بسازیم و باید فردی را انتخاب کنیم که همان مسیر را با اصلاحاتی جلو ببرد.

رئیس شورای شهر در ادامه گفت: کشور ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد و باید این کشور را به دست کسی بسپاریم که سرباز رهبری و مرد عمل باشد و امیدوارم که با حضور پرشور مردم انقلابی در پای صندوق‌های رأی، این مهم را رقم بزنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم احکام اعضای ستادهای انتخاباتی استاد تهران قالیباف اعطا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ