«الهام فخاری» سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان شد

اقتصاد ایران: رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان گفت: الهام فخاری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی تهران پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تاجرنیا، رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران مسعود پزشکیان عصر امروز (دوشنبه) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بعد از سانحه‌ای که برای رئیس جمهور فقید اتفاق افتاد، بر اساس قانون اساسی طبیعتاً باید انتخابات در دوره چهاردهم یک سال زودتر برگزار شود. انتخابات به فاصله حدود سه ماه و نیم بعد از اتفاقات مجلس شکل گرفته است.

وی افزود: شاهد هستیم در طی دو دوره گذشته انتخابات در کشور ما متأسفانه با مشارکت زیر ۵۰ درصد برگزار شد. در مجموعه تصمیم گیران نظام و بین مردم این نگاه وجود دارد که مشارکت کم در انتخابات بدون شک شرایط خوبی را برای کشورمان ایجاد نخواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در تهران، گفت: به همین جهت ما در این انتخابات که به صورت زودهنگام صورت گرفته، نیازمند این هستیم که در مرحله اول به این سوال جدی پاسخ دهیم که چرا و چگونه اصلاح طلبان در انتخاباتی که ۴ ماه بعد از انتخابات مجلس برگزار می‌شود، حضوری جدی و کاملاً آشکار دارند و چه عواملی باعث شده که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی که در دوره گذشته رد صلاحیت شد، تأیید شود و چه نیازهایی در کشور وجود دارد که باعث شده ما به طور جدی به مشارکت بیشتر فکر کنیم.

وی افزود: بنابراین در روزهای آینده که فرصت بسیار کمی داریم بایستی به تبیین چرایی ورود اصلاح طلبان به بحث انتخابات بپردازیم. بعد از تبیین نیازمند تبلیغ هستیم و بعد از تبلیغ در فرصت کم باقی مانده نیازمند تهییج برای حضور وسیع در انتخابات هستیم.

تاجرنیا گفت: ستاد انتخاباتی پزشکیان تقریباً بعد از تأیید صلاحیت وی شکل گرفت و فرصت بسیار کمی داشت و در طول چند روز گذشته ستادهای انتخاباتی خودش را در استان‌های مختلف شکل داده است. طبیعتاً نقش عمده ستادهای انتخاباتی استانی، اجرایی و نقش تبدیلی و تهییجی است.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم هر روز در ساعت ۱۴ نشست خبری با حضور سخنگو را داشته باشیم. سخنگوی ستاد انتخابات تهران پزشکیان یکی از بانوان با سابقه حضور در شورای شهر تهران است و بر این اساس، الهام فخاری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی تهران در خدمت شما خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ