گریفیتس: غزه به جهنم روی زمین مبدل شده است

اقتصاد ایران: معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بیان کرد که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، این باریکه نیازمند و تحت محاصره را به جهنم روی زمین تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پس از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی این باریکه نیازمند و تحت محاصره را به جهنم روی زمین مبدل کرده است.

گریفیتس افزود: رساندن کمک‌های بشردوستانه به ساکنان نوار غزه که در معرض قحطی قرار دارند امری تقریبا غیرممکن است. شمار کارکنان بخش کمک‌های بشردوستانه و کارکنان سازمان ملل متحد در نوار غزه که در این باریکه کشته شده‌اند نامعقول است.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه با اشاره به نقش قدرت‌های جهانی در جنگ غزه و حمایت همه‌جانبه آمریکا و کشورهای غربی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تاکید کرد: سران جهان ما را تنها گذاشتند و یاری نکردند و برخی از آن‌ها با وجود ادله مبنی بر نقض حقوق بشر از سوی هم‌پیمانانشان به حمایت بدون شرط از آنان پرداختند.

گریفیتس گفت: ارسال تسلیحات از سوی واشنگتن و برخی کشورهای دیگر با وجود تاثیر هولناکِ جنگ بر غیرنظامیان در غزه ادامه یافته است.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه ادامه داد: غیرنظامیان و زیرساخت‌های غزه با آسیب فراوان و بیش از حد مواجه شده‌اند. در میان گسترش گرسنگی و بیماری در نوار غزه، در خصوص کمک‌های بشردوستانه سیاسی‌کاری رخ می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ