وصیت طلبه شهید مدافع حرم؛ رهبر انقلاب را تنها نگذارید+ فیلم

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- طلبه شهید مدافع حرم در وصیت‌نامه خود از مردم خواست تا پشتیبان ولایت فقیه باشند و هیچگاه رهبر انقلاب را تنها نگذارند. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا نهم مرداد سال ۱۴۰۱ سپاه کربلای مازندران اعلام کرد پس از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه خان طومان سوریه، پیکر مطهر سه شهید تفحص و شناسایی شد که یکی از این سه شهید، طلبه ای ممتاز و شاخص موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) بود که وصیت نامه او برای بسیاری از مردم، تکان دهنده و درس آموز بود.

حجت الاسلام محمدامین کریمیان، ۳۱ شهریور ۱۳۷۳ در روستای حاجی کلا بهنمیر بابلسر در استان مازندران متولد شد و ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پس از ۶ سال پیکر این شهید به کشور بازگشت و در ۱۶ مرداد سال ۱۴۰۱، پس از تشییعی باشکوه در گلراز شهدای روستای حاجیکلای بهنمیر به خاک سپرده شد.

وصیت طلبه شهید مدافع حرم؛ رهبر انقلاب را تنها نگذارید+ فیلم

حضرت امام خمینی(ره) فرمود «۷۰ سال عبادت کردید، خدا قبول کند ولی بروید یکی از وصیتنامه های شهدا را بخوانید. این ها ره ۷۰ ساله ما را یک شبه طی کردند» و یکی از این شهدا، کریمیان است که در وصیت نامه خود خطاب به پدر و مادرش نوشت: من زندگی با شما را دوست دارم اما زندگی در کنار حسین(ع) تمام آرزوی من است. من دیدار روی شما را دوست دارم اما دیدن روی حسین(ع) تمام هستی من است. اگر فرزند خوبی برای شما نبوده ام به خاطر شهدا از من بگذرید. در سوگ من از خدا شکایت نکنید. چرا که آرزوی هر کسی شهادت در راه خدا و حسین فاطمه(ع) است و من هم جز جان ناقابلم چیزی برای حسین فاطمه(ع) نداشته ام.

وی افزود: زندگی برایم سخت شده بود، وقتی می دیدم از شهدا فقط اسم شان به جا مانده و آرمان های شهدا تقریباً مرده بود. دنیا بدون شهدا و لگد کردن خون شهدا از مردن برای من سخت تر بود وقتی برادر به برادر رحم نمی کند، حجاب ها به بهانه آزادی رعایت نمی شود، شکم ها از حرام پر می شود و همه و همه، مهدی (عج) فاطمه را تنها گذاشته اند دیگر نمی توانم دنیا را تحمل کنم.

وصیت طلبه شهید مدافع حرم؛ رهبر انقلاب را تنها نگذارید+ فیلم

این شهید مدافع حرم به برادرش این گونه وصیت کرد: وصیت من به تو؛ نماز اول وقت، احترام به پدر و مادرمان و پیروی از ولایت فقیه است. بعد از من وظیفه توست که هر سال اربعین به کربلا بروی. کوچک ترین هدف من که مبارزه با افکار غربی و سکولاری در جامعه بود را ادامه دهید.

کریمیان خطاب به خواهرش نیز نوشت: در تمام زندگی ام از صمیم قلب دوستت داشته ام. تو راه خوبی را در پیش گرفته ای. راه شهدا را فراموش نکن. وظیفه تو این است کوچکترین هدف من که مبارزه با افکار غربی و سکولاری در جامعه بود را ادامه دهی و تا آخرین قطره خونت دریغ نکن.

وی در پایان وصیت نامه خود خطاب به خانواده و همه مردم نوشت: من از این دنیا با همه زیبایی اش می روم و همه آرزوهایم را رها می کنم اما به ولایت و حقانیت علی بن ابی طالب و خداوندی خدا یقه تان را می گیرم، اگر امام خامنه ای را تنها بگذارید. اگر از سرهای ما کوه درست کنند، هرگز نخواهیم گذاشت روزی نسل های بعدی در کتاب تاریخشان بخوانند امام خامنه ای مثل جدش حسین(ع) تنها ماند. سلام مرا به حضرت آقا برسانید و بگویید اگر دوباره زنده شوم از تکه تکه شدن در راه ایشان ابایی ندارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ