چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی برگزار می‌شود/جزییات این‌دوره رویداد

اقتصاد ایران: مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب گفت: چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی از ۳۰ خرداد تا ۸ تیر در سالن شماره ۳ چهلسرای مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حمیدرضا امیدی مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی گفت: این دوره از نمایشگاه در دو بخش محصولات فرهنگی و آیینی و با حضور ۲۰۰ تولیدکننده محصولات حجاب از چهارشنبه ۳۰ خرداد تا جمعه ۸ تیر در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع در سالن شماره ۳ چهلسرای مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجا که در دهه ولایت و ایام نزدیک به ایام محرم به سر می‌بریم، نزدیک به ۱۰ تولیدکننده محصولات آیینی و فرهنگی در نمایشگاه حضور دارند و به ارائه خدماتی همچون عرضه پرچم و کتیبه می‌پردازند. دوخت رایگان چادر و غرفه های فروش چادر از بخش‌های جانبی نمایشگاه به شمار می رود. همچنین در این دوره از نمایشگاه بحث نذر حجاب چادر نماز (آستین دار و ساده) با قیمت مناسب خواهیم داشت. شعار چهارمین نمایشگاه پوشاک هدی «عرضه پوشاک خانواده با محوریت دختران» است. به همین دلیل تعداد تولیدکنندگان پوشاک دختران، کودکان و نوجوانان نسبت به دوره های گذشته نمایشگاه تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب گفت: بخش مهدکودک برای کودکان از دیگر بخش های این نمایشگاه به شمار می رود. هدف از ایجاد این بخش خرید آسان والدین از نمایشگاه است تا با خیال راحت محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند و در عین حال مربیان مان مراقب فرزندان و کودکان آنها هستند. نشست آموزشی ایجاد مزیت رقابتی در محصولات حجاب، تقویت تولیدکنندگان حجاب در پیشبرد اهداف زنان فرهنگی و فرهنگی شدن کالا و محصولات حجاب و ایجاد رشد اقتصادی از عناوین نشست هایی است که در این دوره از نمایشگاه برگزار می‌شود.

امیدی گفت: بخش زنان تأثیرگذار محجبه یکی از بخش های این دوره از نمایشگاه به شمار می رود که در قالب نمایشگاه عکس به معرفی بانوان موفق محجبه خواهیم پرداخت. ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان محصولات حجاب، عرضه محصولات با قیمت مناسب، ایجاد سکوی فروش موقت برای تولیدکنندگان و دستیابی به سکوث ثابت محصولات حجاب از اهداف نمایشگاه پوشاک هدی به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: برای برگزاری نمایشگاه پوشاک هدی در شهرستان ها تقاضای بسیاری از اصفهان، شیراز و مشهد داشتیم اما تا زمانی که زیرساخت های برگزاری نمایشگاه و همکاری مسئولان نباشد، امکان برگزاری چنین نمایشگاهی را در سطح استان نخواهیم داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ