نیازمند کارهای جهادی برای نهادینه کردن فرهنگ‌ ورزش در کشور هستیم

اقتصاد ایران: اردبیل- دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو گفت: برای تحقق و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در کشور نیازمند کارهای جهادی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک حسین‌زاده در اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارت برادران وزارت نیرو اظهار کرد: ورزش یک فرهنگ مهم در جامعه است که برای تحقق و نهادینه شدن آن در جامعه نیازمند کارهای جهادی هستیم

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در راستای گرامیداشت شهدای خدمت از ۲۴ تا ۲۷ خرداد گفت: تا پایان سال‌جاری، تمامی رویدادهای ورزشی که در وزارت نیرو، برنامه‌ ریزی شده با نام گرامیداشت شهدای خدمت برگزار خواهد شد.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو با اعلام رضایت از برگزاری شایسته مسابقات دارت برادران وزارت نیرو در اردبیل افزود: استان اردبیل ثابت کرده میزبانی شایسته برای رویدادهای ورزشی وزارت نیرو است.

حسین‌زاده با بیان اینکه علیرغم کمبود اعتبارت مالی، خوشبختانه مسابقات متعددی در رشته‌های مختلف ورزشی طی سال‌جاری در وزارت نیرو برگزار خواهد شد، ادامه داد: اولین جشنواره ورزشی وزارت نیرو با کشورهای هم مرز در حال تدوین است و یقین داریم برگزاری این مسابقات در آینده نزدیک، رفاقت‌ها و دوستی‌ها بین دولت‌ها و کشورهای همسایه را افزایش خواهد داد.

فرزانه صادق‌زاده، دبیر انجمن دارت وزارت نیرو نیز در حاشیه آئین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارت برادران وزارت نیرو، با تقدیر از میزبانی مطلوب اردبیل افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۷۴ نفر از ورزشکاران شاغل در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه از ۱۵ استان کشور در قالب ۲۳ تیم در شهر توریستی سرعین برگزار شد.

وی ادامه داد: داوری و روند رقابت‌های یازدهمین دوره مسابقات دارت در سطح حرفه‌ای برگزار شد و این فرآیند نشان می‌دهد جایگاه ورزش در وزارت نیرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اهمیت سلامتی روح و روان نیروی انسانی برای مدیران وزارت نیرو

حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در آئین اختتامیه این مسابقات، با اشاره به توجه ویژه وزارت نیرو به ورزش همکاران گفت: منابع انسانی، سرمایه‌های ارزشمند وزارت نیرو محسوب می‌شود از این‌رو، حفظ سلامتی روح و روان همکاران صنعت آب و برق برای مدیران وزارت نیرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تقدیر از تمامی ورزشکارانی که در طول مسابقات، اخلاق و منش را سرلوحه رقابت‌ها قرار دادند، افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم که میزبانی شایسته برای همکاران باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه با تاکید بر نقش ورزش در سلامتی جسم و روان همکاران خاطرنشان کرد: سلامت منابع انسانی از نظر جسمی و روانی در ارتقا خدمات دهی مطلوب به شهروندان تأثیر به سزایی دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ