انتخابات ریاست جمهوری در داخل و معادلات بین‌المللی سرنوشت‌ساز است

اقتصاد ایران: بوشهر- خطیب نماز عید قربان بوشهر گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانند دیگر انتخابات‌های نظام اسلامی ایران در داخل و معادلات بین‌المللی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نماز عید سعید قربان در بوشهر با تبریک این عید اظهار کرد: بزرگترین عیدی که همه منتظر آن هستند روز ظهور حضرت ولی عصر امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به اینکه در روز عید قربان و این روزها مردم مظلوم غزه و فلسطین در سخت‌ترین شرایط قرار دارند گفت: مردم غزه و فلسطین در سخت‌ترین شرایط به سر می‌برند به‌گونه‌ای از آب آشامیدنی، غذا، دارو و مکان امن بی‌بهره هستند.

جمالی ادامه داد: عید سعید قربان باید مسلمانان در سراسر جهان با وحدت، یکدلی، وحدت رویه، و اتخاذ سیاست‌های لازم در مقابل رژیم جنایتکار و سفاک و غاصب اسرائیل و کودک‌کشان صهیونیستی باید اتخاذ کنند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید از نظر اقتصادی، امنیتی به زانو درآید و این سرزمین غصب شده به مالکین و صاحبان اصلی خودش برگردد.

جمالی در ادامه یکی از رویدادهای مهم را انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اعلام و بیان کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانند دیگر انتخابات نظام اسلامی ایران در داخل و معادلات بین‌المللی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.

وی پرهیز از تخریب و توهین نسبت به کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تخریب کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته یقیناً سبب ناامیدی مردم و حرکت در مسیر دشمن محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی الگویی در دولت تراز انقلاب اسلامی است که در عمل نشان داد و رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی و اصلح در مسیر شهدا حرکت می‌کند.

خطیب نماز عید قربان، ولایت‌مداری، انقلابی بودن، پاک دست، عدالت محور، مردمی بودن و مردم را ولی نعمت خود دانستن، تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی مردم، عزت‌مداری، تکیه بر داشته‌های داخلی، دوری از خودباختگی و تمایل به غرب و تکیه بر دیگر کشورها، اخلاق‌مداری و تقید نسبت به مسائل شرعی را از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست.

وی بیان کرد: این ویژگی‌ها از کاندیداهای ریاست جمهوری انتظار می‌رود مورد توجه قرار دهند و کسی که می‌خواهد رئیس جمهور نظام اسلامی ایران شود که ریشه در خون شهدای گرانقدر دارد در جهت این موازین باید حرکت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ