افتتاح قربانگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در کلاله

اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از افتتاح قربانگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در کلاله خبر در استان گلستان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه در آئینی با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان و جمعی از مدیران کلاله؛ قربانگاه کمیته امداد کلاله با هدف تأمین گوشت قربانی برای نیازمندان افتتاح شد.

در این مراسم عیسی بابایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: با هدف تأمین گوشت مورد نیاز ایتام، بیماران صعب العلاج و محرومین، در عید قربان؛ کمیته امداد امام خمینی ره با مشارکت خیرین اقدام به اجرای طرح قربانگاه در استان کرد.

بابایی گفت: ۴۰۰ پایگاه با مشارکت خیرین و نیکوکاران به نیت شهدای خدمت و شهید آیت الله رئیسی اقدام به جمع آوری نذورات نقدی، به صورت دام زنده، گوشت اهدایی آحاد جامعه می‌کنند تا گوشت مورد نیاز بیماران صعب العلاج، ایتام و نیازمندان را در بسته‌های بهداشتی بین آنان توزیع کنند.

وی از راه اندازی ۷ قربانگاه برای ذبح دام‌های اهدایی نیکوکاران در گلستان خبر داد و افزود: تا کنون بیش از ۵۰۰ رأس دام سبک و ۱۵ رأس دام سنگین اهدایی نیکوکاران به کشتارگاه انتقال یافته و در حال ذبح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان گفت: علاوه بر این گوشتها، ۲ تن مرغ نیز تهیه شده؛ که‌در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کلاله هم گفت: تا کنون خیرین ۴۲ رأس دام سبک و ۲ رأس دام سنگین؛ نیز کمک‌های نقدی به ارزش حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای طرح قربانگاه به این نهاد در کلاله اهدا کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ