چهره واقعی اسراییل برای جوانان دنیا شناخته شده است

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه قزوین گفت: قیام دانشجویان غربی و امریکایی بر علیه سراییل و نسل کشی صورت گرفته در غزه نیز نشان از بیداری جوانان دنیا نسبت به اسراییل و شناخت چهره واقعی این جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدلکریم عابدینی در خطبه های نماز عید قربان که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد تقوای الهی را مهم ترین اصل زندگی دانست و اظهار کرد: رعایت تقوا بهترین قربانی و هدیه ما برای خدا است.

وی با بیان اینکه تنها چیزی که از ما باقی می ماند تقوا است، افزود: هیچ چیز در این دنیا با ما برای آخرت همراه نخواهد بود و تنها توشه ما همین تقوای الهی است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه قربانی دادن بدون تقوا معنا ندارد، بیان کرد: اگر از قرآن و پیغمبر (ص) دور باشیم قربانی دادن برای خدا کاری عبث و بیهوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهمترین حوادث دنیا در یکسال گذشته بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی حیات رژیم صهیونیستی را به مخاطره اندخت و نشان داد که چقدر خانه اسراییل سست است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه در یکسال اخیر صهیونیست ها ضربات مهلک و کاری را دریافت کرده اند، عنوان کرد: عملیات وعده صادق و حمله موشکی جمهوری اسلامی به اسراییل شکستی بزرگ برای این رژیم جعلی بود.

وی با اشاره به حمله گروه های مقاومت مردمی عراق و یمن به اسراییل تاکید کرد: این اقدامات نشان داد گروه های مقاومت در منطقه چقدر منسجم و قوی شده اند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: قیام جوانان دانشجوی غربی و امریکایی بر علیه اسراییل و نسل کشی صورت گرفته در غزه نیز نشان از بیداری آزادگان و جوانان دنیا نسبت به اسراییل و شناخت چهره واقعی این جنایتکار است.

وی با بیان اینکه امروز ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی برای دنیا مشخص شده است، تصریح کرد: جوانان غربی و امریکایی نشان دادند در جای درستی از تاریخ ایستاده اند.

آیت الله عابدینی با اشاره به شهادت شهید رییسی و هیئت همراه او گفت: تشییع به یاد ماندنی مردم از شهدای خدمت نشان داد مردم قدر خادمان واقعی خود را می دانند.

وی عنوان کرد: شکست تمام تلاش های رسانه ای غرب در ماجرای پرواز اوکراین و مقصر شناخته شدن هواپیمای اکراینی یکی از اتفاقات بزرگ و شکست دوباره جریان رسانه ای غربی بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات، حضور با شکوه مردم در صندوق های رای را برای تعیین سرنوشت ۴ سال آینده بسیار مهم دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ