عید قربان پیروزی انسان‌های متعهد بر غرایز و هوای نفس است

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: عید سعید قربان عید بندگی خداوند تبارک و تعالی و پیروزی انسان‌های متعهد بر غرایز و هوای نفس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده صبح دوشنبه در خطبه نماز عید قربان در مسجد قائم ال محمد (عج) شهر اهرم ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان عنوان داشت: عید سعید قربان عید بندگی خداوند تبارک و تعالی و عید پیروزی انسان‌های متعهد بر غرایز و هوای نفس است.

امام جمعه اهرم افزود: در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم «مَن اراد الله بدءَ بکم» هر کسی اراده خداوند تبارک و تعالی داشته باشد با وجود زیارت مقدسه ائمه معصومین شروع می‌کند یعنی راه رسیدن به حقیقت بیت الله زیارت امام معصوم است و اتمام حج هم به زیارت امام معصوم است.

پهلوزاده خاطرنشان کرد: در موضوع انتخابات که یک امر بسیار مهم است و یک کشور را در چشم جهانیان عزیز و مایه اقتدار و عزت خواهد بود و یا یک کشور را در چشم جهانیان ذلیل و بله قربان گو و معطل اراده کدخدا می‌کند؛ این انتخابات را باید با اراده مستحکم و با حضور حد اکثری برای عزتمندی ایران اسلامی و سربلندی ایرانیان و پیشرفت نظام اسلامی یک حضور با بصیرت رقم بزنیم.

وی گفت: باز دوباره در این ایام تبلیغات بر طبل تعامل با دنیا می‌کوبند که جز با تعامل با دنیا نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم عرض می‌کنیم مگر تعاملی بالاتر از این لازم است که ۸ سال دانشمندان هسته‌ای و هوافضا را تحریم کردید

وی اضافه کرد: با خود تحریمی تمام صنعت هسته‌ای و دانشمندان مختلف را تحریم کردید و اجازه پرتاب ماهواره را ندادید و با این همه تعامل با دنیا فروش نفت شماها به ۵۰ هزار بشکه رسیده بود و پول آن هم قادر به دریافت نبودید با چه رویی دوباره این مردم را دعوت به تعامل می‌کنید؟ آیا بعضی از احزاب فلسطینی بیشترین تعامل با آمریکا و اسرائیل نداشتند؟ آیا مساله فلسطین با تعامل حل شد؟ آیا این همه کوتاه آمدن فلسطینیان مساله آنها را به حل و فصل نزدیک کرده؟

وی گفت: برابر نظام سلطه جز با تقابل و مقاومت راه حلی وجود ندارد.

پهلو زاد ه بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان به این نکته اشاره فرمودند که وظیفه نخبگان تلاش برای افزایش مشارکت است و شاخص اصلح بودن هم اول نزدیک بودن به ملاک‌های انقلاب و دوم توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب است.

امام جمعه اهرم بیان کرد: یکی از ملاک‌های انقلاب، استقلال و آزادی است و استقلال و آزادی این مملکت تا به حال با مقابله با نظام استکباری حفظ شده است نه با تعامل با زورگویان و لذا در چهاردهمین انتخابات با اراده مردم کسی انتخاب شود که ایران و ایرانی را در دنیا سرافراز کند و مایه ناامیدی و خار چشم دشمنان باشد.

امام جمعه اهرم افزود: با دعوت از خانواده و اقوام و کسانی که می‌شناسیم برای حضور حداکثری پای صندوق رأی بهره بگیریم تا کسی که انتخاب می‌شود با اقتدار بیشتر بتواند هم مشکلات داخلی و هم مشکلات خارجی را به نحو احسن حل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ