گیوی: گرایی ناراحت شکست برادرش بود/قهرمان المپیک روحیه نداشت

اقتصاد ایران: مربی سازنده برادران گرایی می‌گوید علی گرایی فقط ناراحت شکست برادرش بود و اشکش بند نمی‌آمد. او همچنین گفت به احتمال فراوان رضا گرایی به ۷۲ کیلوگرم خواهد رفت.

- اخبار ورزشی -

رحیم گیوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست برادران گرایی در تورنمنت رنک‌دار مجارستان و از دست دادن شانس حضور در المپیک 2024 پاریس اظهار داشت: بعد از این ماجرا با علی (گرایی) صحبت کردم، اشکش بند نمی‌آمد و ناراحتِ رضا بود. خودش هم کُچ رضا نشست.

وی درخصوص اینکه آیا کاهش وزن زیاد منجر به عدم نتیجه‌گیری او در بوداپست شد؟ گفت: مسابقه با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد و تا روز آخر هم تمریناتش خوب بود. به لحاظ بدنی مشکلی نداشت ولی از نظر روحی روانی خوب نبود. یک قهرمان المپیک در چنین موقعیتی خوب است که مربی‌اش کنارش باشد، مربی‌ای که او را از بچگی می‌شناسد و می‌تواند او را روی تشک تبدیل به صد کند. رضا روحیه خوبی در مجارستان نداشت، هرچند بدنش کاملاً سرحال بود.

عضو سابق کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درباره احتمال تغییر وزن محمدرضا گرایی بعد از این رقابت‌ها، تصریح کرد: اول باید رضا را از نظر روحی جمع و جور کرد. تا مدتی نمی‌خواهد حرف کشتی باشد، ولی فکر می‌کنم باید به 72 کیلوگرم برود. فقط می‌توانم بگویم المپیک حیف شد. رضا گرایی قهرمان المپیک و دارنده سه مدال جهانی است، کشتی‌گیر کمی نیست و باید حفظ شود.

گیوی درباره محمدعلی گرایی و اینکه تنها درصورت کسب نشان طلای تورنمنت بوداپست می‌توانست به مصاف انتخابی با امین کاویانی‌نژاد برود، عنوان کرد: کار سخت بود، البته در بوداپست هم در کشتی آخرش ناداوری اتفاق افتاد، وقتی برای کول انداز نشست، سرپا ندادند، در حالی که خیلی واضح بود باید سرپا می‌دادند. علی کشتی‌گیر قابلی است، در وزن بسیار پرترافیک و سختی مدال جهانی دارد، در المپیک هم نزدیک به مدال بود که آن را از دست داد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ