نگذاریم‌ امام علی(ع) و غدیر غریب بماند

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: هیاتی‌های شهرستان در این ایام فعالیت کنند و آذین بندی ها را انجام دهند، ایران کشوری شیعه است و نگذاریم علی و غدیر غریب بماند، نباید کوتاهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازعید قربان اردستان، اظهار کرد: تقواداری جزو بهترین‌های زندگی انسان است و روزی افراد از جایی که تصور نمی‌کنند تأمین می‌شود، در بین همه حرکات اخلاقی، به تعبیر امام علی (ع)، تقوا و خداترسی سرآمد است.

وی افزود: روز عید قربان است، قربان به معنای نزدبک شدن به خدا است، هر آنچه انسان را به خدا نزدیک کند قربانی است، نماز، صدقه، روزه، صله رحم و غیره قربانگاه بوده و انسان را به خدا نزدیک می‌کند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مرسوم است، قربانی گوسفند و دادن گوشت به نیازمند است که همین نیز انسان را به خدا نزدیک می‌کند، افزادی که می‌توانند اگر این سنت را حفظ کنند خوب است چرا که گوشت نصیب نیازمندان می‌شود.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: در غزه میان بمباران و جنگ، مردم نماز عید قربان اقامه کردند و ما در کمال امنیت این نماز را می‌خوانیم امید می‌رود روزی فرا رسد که همه مسلمانان در امنیت کامل باشند.

وی گفت: از امروز تا غدیر دهه امامت و ولایت است، میادین و خیابان‌ها با آذین‌بندی این ایام را گرامی می‌دارند، در معابر شهری اردستان آثاری متأسفانه وجود ندارد که باید این مهم انجام شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: هیاتی‌های شهرستان در این ایام فعالیت کنند و آذین بندی ها را انجام دهند، ایران کشوری شیعه است و نگذاریم علی و غدیر غریب بماند، نباید کوتاهی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ