نظارت ۱۰۶ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی استان تهران در روز عید قربان

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: ۵۶ اکیپ ثابت و ۵۰ اکیپ سیار دامپزشکی و مجموعا ۱۰۶ اکیپ بر ذبح بهداشتی دام ها در عید قربان نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود محمدیان صبح دوشنبه در نشست خبری که با محوریت طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی ویژه ایام عرفه و عید سعید قربان که در اداره کل دامپزشکی استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: طبق اطلاع رسانی‌های انجام شده اسامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در شهر و استان تهران اعلام شد.

محمدیان با بیان اینکه سلامت جامعه خط قرمز اداره کل دامپزشکی استان تهران است گفت: در این زمینه و برای حفظ سلامت سفره مردم با تمام توان تلاش می‌کنیم.

محمدیان افزود: اداره کل دامپزشکی استان تهران به منظور ارائه خدمت بهتر و افزایش رضایت مندی شهروندان استان در سال جهش تولید با مشارکت مردم و به منظور افزایش مشارکت شهروندان در خصوص اعمال نظارت‌های بهداشتی، درگاه ورودی سیستم مانیتورینگ بهداشتی دامپزشکی را در اختیار شهروندان استان تهران قرار داده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در تشریح جزئیات بیشتر این طرح عنوان کرد: در این سیستم هوشمند شهروندان می‌توانند از چهار زیرساخت اینترنت، شبکه ملی اطلاعات، تلفن و پیامک می‌توانند اطلاعات مربوط به واحدهای مجاز تحت نظارت دامپزشکی را با اسکن بارکد واحد که بر روی درب واحدهای تحت نظارت الصاق شده از امکانات فراهم شده در این سیستم علاوه بر احراز هویت واحدهای تحت نظارت بهره‌مند شوند.

وی به خط کشوری ۱۵۱۲ نیز اشاره و بیان کرد: شهروندان با وارد کردن کد واحد می‌توانند بدون استفاده از اینترنت و یا وب سایت صرفاً با خط تلفن از امکانات ذکر شده بهره مند شوند.

محمدیان به طرح هویت‌دار کردن واحدهای اپیدمیولوژیک دامپزشکی از واحدهای عرضه محصولات خام دامی نیز اشاره کرد و گفت: به مرور و طی بازه زمانی برنامه‌ریزی شده پوشش ۱۰۰ درصدی این واحدها را خواهیم داشت تا علاوه بر برخورداری واحدهای هویت دار بهداشتی از مزایای آن شهروندان بتوانند واحدهای غیرمجاز را شناسایی کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران بیان کرد: ۵۶ اکیپ ثابت و ۱۵۰ اکیپ سیار دامپزشکی متشکل از ۳۸ ناظر شرعی، ۱۸۱ دکتر دامپزشکی و کارشناس گوشت دامپزشکی کار نظارت بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه دام را در عید قربان انجام می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ