حسینعلی شهریاری رئیس شورای هماهنگی جامعه سلامت کشور در انتخابات ریاست جمهوری شد

اقتصاد ایران: دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران از ابتکار تشکیل شورای هماهنگی جامعه سلامت کشور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این انجمن خبر داد.

دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری سلامت، هدف از ابتکار تشکیل شورای هماهنگی جامعه بزرگ سلامت کشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را بهره‌گیری از ظرفیت‌های این انجمن به منظور افزایش مشارکت حداکثری مردم در این رویداد ملی عنوان کرد.

دکتر سید علی ریاض با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط و امید در جامعه، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی‌سازد، افزود: در این نشست راهکارهای عملی و اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گفته‌ وی در همین راستا تصمیم‌ بر این گرفته شد که با تشویق و تبلیغ موثر، زمینه مشارکت حداکثری جامعه بزرگ نظام سلامت کشور در این رویداد پر اهمیت را فراهم ساخت.

رئیس شورای هماهنگی جامعه بزرگ سلامت کشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: تصمیم بر این‌گرفته شد که یک ستاد تخصصی در حوزه سلامت با محوریت انجمن اسلامی پزشکان ایران و البته به منظور ارتباط با نامزدهای ریاست جمهوری ایجاد شود.

حسینعلی شهریاری هدف از تشکیل این‌ شورا را ایجاد یک بستر ارتباطی میان جامعه پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان با رئیس جمهوری آینده دانست و افزود: تلاش ما این است در برنامه‌ ریزی‌ها با مشاوره های تخصصی، به ارتقاء نظام سلامت و همچنین رفع مشکلات ‌دغدغه های حوزه سلامت یاری کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه اعمال نظرهای غیرتخصصی در این حوزه آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت مردم و حرفه‌پزشکی وارد خواهد کرد، افزود: هدف ما این است که انتصابات و سیاست‌گذاری‌ها با مشورت تخصصی صورت گیرد تا در نتیجه آن نظام سلامت رشد و ارتقا یابد.

در ادامه دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران از صدور بیانه ای در همین زمینه اشاره کرد.

حسنیعلی شهریاری رئیس شورای هماهنگی جامعه سلامت کشور در انتخابات ریاست جمهوری شد

متن بیانیه به شرح زیر است:
‎ملت بزرگ قهرمان و با بصیرت ، ولایتمدار ایران بخصوص جامعه سلامت کشور .
‎سلام و درود خداوند بر شما حماسه آفرینان که در بزنگاه های تاریخ ملتی حماسه آفرین می باشید امروز جهان آبستن حوادث عظیم و چرخش بسوی اراده های ملت های تحت ستم می باشد .
‎نقش انقلاب اسلامی بخصوص امامین انقلاب در این حرکت عظیم موثر و قابل تحسین می باشد .
‎تبعیت و هوشیاری شما ملت عزیز و آزادگان جهان عظیم ترین پشتوانه ی این حرکت اسلامی و انقلابی ، نشات گرفته از طینت پاک انسان های آزاده است .سبعیت رژیم منحوس و نسل کش غاصب صهیونیسم با پشتوانه ی بدون قید و شرط استکبار جهانی به سرکردگی مستقیم آمریکای جهان خوار بصورت عریان و بدون پرده نشان داد که استکبار جز زبان زور نمی فهمد که پولاد مردان جبهه مقاومت (کَأَنَّهُم بُنیَن مَّرصُوص) مظهر این حرکت الهی و شرافتمندانه هستند و آزادگان جهان با حضور هوشیارانه خود در سراسر جهان بخصوص مراکز فرهنگی و دانشگاهی موید و مشوق محور مقاومت به رهبریت معنوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه مدظله العالی می باشد .
‎ملت عزیز و هوشیار امروز حضور در صحنه ی انتخابات ریاست جمهوری با شهادت مرد خدمت و خادم الرضا (ع) و بدرقه جانانه آن عزیز سفر کرده حضرت آیت الله رئیسی (ره) جز با انتخاب رئیس جمهوری برخواسته از بطن جامعه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی که دارای توانمندی در ادای امانت و این رسالت بزرگ موثر نخواهد بود و خوشبختانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) به درستی مسیر راه را مشخص نموده اند . که اصل اول حضور آحاد ملت با هر سلیقه در صحنه انتخابات به عنوان اصل تفکیک ناپذیر انقلاب اسلامی یعنی جمهوریت نظام با افزایش شور نشاط انتخاباتی ، تلاش برای ایجاد همدلی و انسجام نیروی های انقلاب با ضرورت حاکم بودن اخلاق اسلامی و دوم انتخاب رئیس جمهوری فعال ،پر کار ، آگاه ، معتقد به مبانی انقلاب که در همین راستا انجمن اسلامی پزشکان ایران در آخرین جلسه شورای مرکزی همگام با دیگر ستاد های انتخاباتی، ستاد انتخابات جامعه پزشکی سلامت کشور را اعلام و جناب آقای دکتر حسینعلی شهریاری، استاد فرهیخته، نخبه و منتخب و نماینده ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی که خود عضو و رئیس شورای مرکزی انجمن است، به عنوان رئیس شورای هماهنگی سلامت و جامعه پزشکی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قبول زحمت فرمودند . امید است با شور انقلابی در شرایط حساس کنونی و با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که ایران پاینده و جاودان ، سرفراز و ملتی پیشتاز در همه صحنه ها است .

سید علی ریاض
دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ