نمی‌توانیم با جامعه جهانی قطع ارتباط مدام العمر داشته باشیم

اقتصاد ایران: اهواز - رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان گفت:مشکلات جامعه ایران در شرایط ایزوله حل نخواهد شد، نمی‌توانیم با جامعه جهانی قطع ارتباط مادام العمر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود صفایی مقدم عصر امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: زمانی که صحبت از انتخابات شد و پیش از اینکه افراد ثبت نام کنند، به نظر می‌آمد ناامیدی در جامعه برجسته است چرا که وقتی با جوان‌ها در خصوص مشارکت در انتخابات صحبت می‌کردیم برخی با نیشخند جواب ما را می‌دادند و هنوز هم این مساله وجود دارد، به خصوص مقاومت بسیار جدی از سوی جوانان وجود دارد زیرا از نظر آنها دستاوردها، دستاوردهای مورد نظرشان نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان بیان کرد: به رغم اینکه همه افرادی که پست اجرایی می‌گیرند بی تردید دوست دارند کار کنند اما تاکنون نتیجه جالب نبوده به همین دلیل با سیل مهاجرت سرمایه‌های حقیقی جامعه روبرو هستیم، در صورتی که باید کاری صورت گیرد که نه تنها افراد مهاجرت نکنند بلکه سرمایه‌های دیگر کشورها را نیز به ایران بیاوریم.

وی افزود: در آمریکا اکثر مردم مهاجر هستند زیرا آنها شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده‌اند که فکرها و سرمایه‌های مختلف و اشخاصی که این شرایط در جامعه خودشان برایشان فراهم نبوده، به آمریکا می آیند، ما نیز باید اقدامی انجام دهیم که اگر نمی‌توانیم سرمایه‌های دیگر کشورها را به مملکت بیاوریم، حداقل نگذاریم سرمایه‌های ما بروند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان با بیان اینکه شخصاً معتقد هستم انتخابات یک فرصت است صرف نظر از اینکه چه شخصی برای ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، خطاب به اصحاب رسانه تصریح کرد: در جامعه از این فرصت‌ها نداریم که مثل این برنامه چند نفر بنشینند جامعه را به نفع مردم عیب یابی و کالبد شکافی کنند.

صفایی مقدم عنوان کرد: انتخابات فرصتی است که بتوانیم به بهترین نحوی که اخلاقی باشد و شخص مقابل را به لجن نکشیم، گفت و گو کرده و عملکردها را ارزیابی کنیم؛ بنده معتقد هستم که آبروی آدم‌ها باید حفظ شود و انسان‌ها ارزش ذاتی دارند لذا آنچه مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد عملکرد است چرا که نقد عملکردها باعث ارتقا جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: اگر از این فرصت درست استفاده شود، امید تولید می‌شود که اگر در دل جوان‌ها و نسل‌های جدید ما امید زنده شد و به این باور رسیدند که می‌توانند در جامعه خود نقش آفرین باشند آنگاه کارهای زیادی از دستشان برمی‌آید.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان با بیان اینکه امیدوارم انتخابات خوبی داشته باشیم، اظهار کرد: همه در تلاش هستند تا امنیت انتخابات را تأمین کنند و انتخابات به بهترین شکل و سالم برگزار شود ما نیز به عنوان شهروندان باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم.

صفایی مقدم گفت: در حال رایزنی هستیم تا مسعود پزشکیان به خوزستان بیایند، ساختار ستاد خوزستان مشخص شده و مسئولان شهرستان‌ها نیز تعیین شده‌اند به گونه‌ای که می‌توان گفت تقریباً همه شهرهای استان فعال هستند. همچنین در تلاش هستیم تا برنامه افتتاح رسمی ستاد را در روز آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پزشکیان گفته ریل را تغییر نمی‌دهم، تصریح کرد: این بدان معناست که برنامه هفتم را بهتر عملی می‌کنند؛ برخی قوانین خوب هستند اما هر قانونی را هم می‌شود بد اجرا کرد، بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد قانونی نیست بلکه از اجرا است.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در خوزستان ادامه داد: پزشکیان معتقد هست حتی اگر هیچ نوآوری نداشته باشیم اما می‌توان بسیار بهتر عمل کرد و مصوبات قانونی مثبت را به بهترین شکل و به نفع مردم اجرا کرد.

به گفته وی، با تراکمی از قانون مواجه هستیم و اولویت بندی مصوبات مجلس خود مبتنی بر چشم انداز و دیدگاه است.

صفایی مقدم در خصوص تعامل مسعود پزشکیان با جامعه جهانی، اظهار کرد: مشکلات جامعه ایران در شرایط ایزوله حل نخواهد شد، نمی‌توانیم با جامعه جهانی قطع ارتباط مادام العمر داشته باشیم و بعد انتظار حل مشکلات، ارتقا و رشد هشت درصدی را هم داشته باشیم چرا که این امر امکان پذیر نیست؛ بنابراین یکی از سیاست‌های وی تعامل و ارتباط است.

وی عنوان کرد: جامعه را می‌توان از منظر رسانه شناخت که در این خصوص حتماً باید حقوق اهالی رسانه بازشناسی شود و امیدواریم دیدگاه اصلاح طلبانه پزشکیان ما را به دوران اصلاحات و حتی بهتر از آن ببرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ