ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود دولت الکترونیک در قزوین

اقتصاد ایران: قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین بر ضرورت استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی متوسلین معاون بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک کارگروه توسعه مدیریت استانداری، اظهار کرد: استقرار دولت الکترونیک و استفاده از ظرفیت های موجود در استان در راستای تحقق بیش از پیش فناوری های پیشرفته در حوزه خدمات دولتی و تحقق دولت هوشمند ضرورت دارد.

این مسئول بر الزام بهره مندی از فرصتهای توسعه دولت هوشمند تاکید و بیان کرد: اجرای طرح دولت الکترونیک، نظام اداری استان را متحول می کند و نظام اداری الکترونیک ابزاری است که به وسیله آن می توان به مردم خدمت رسانی بهینه ارائه داد.

وی افزود: از اهداف مهم دولت الکترونیک می توان به ساده سازی نحوه ارایه خدمات به مشتریان، بهبود کارآیی و اثربخشی دولت از طریق حذف لایه ها و سطوح مدیریتی، تسهیل دسترسی مشتریان به اطلاعات و بهبود وضعیت پاسخگویی به مشتریان و تضمین پاسخگویی اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه موضوعاتی همچون تصمیم گیری در خصوص تامین تجهیزات زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات ساختمان جدید دفتر اتباع و امور مهاجرین، پیگیری انتقال کامل مدیریت و راهبری سامانه سیماد شبکه دولت به استانداری در راستای تسهیل و تسریع امور، پیگیری استفاده همزمان کاربران مجموعه استانداری از شبکه داخلی و اینترنت و ایزوله سازی منطقی و امن آنها، راه اندازی سامانه پشتیبانی سخت افزاری، نرم افزاری و شبکه از راه دور و دیگر موارد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموعه استانداری، فرمانداریها و بخشداریها مطرح و در خصوص هرکدام از آنها بحث و تبادل نظر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ