آغاز فعالیت ۴ اکیپ اصلاح و بهسازی در آزادراه زنجان_قزوین

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عملیات ترمیم و بهسازی رویه آسفالت آزادراه زنجان به قزوین با اولویت ترمیم خرابی‌های خیلی زیاد با فعالیت ۴ اکیپ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی در بازدید از عملیات ترمیم آزادراه زنجان به قزوین، با اشاره به آغاز فعالیت ۴ اکیپ اصلاح و بهسازی در آزادراه زنجان_قزوین، گفت: ترمیم روکش آسفالت این آزادراه مطالبه بسیاری از مردم استان و مسافران بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه فاز اول این طرح با عقد قرارداد سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در سال گذشته انجام شد، اضافه کرد: فاز دوم این طرح نیز از اردیبهشت ماه امسال به طول ۳۵ کیلومتر در ۲ قرارداد مجزا به پیمان گذاشته شد.

اسماعیلی ادامه داد: برای شتاب بخشی به طرح، چهار گروه عملیات آسفالت تراشی، روکشی، قیرپاشی و ترمیم در حال انجام کار هستند.

وی اظهار داشت: با افزایش ظرفیت تولید در کارخانه آسفالت تلاش می‌کنیم اصلاح خرابی، بهسازی و روکش آسفالت آزادراه با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق برنامه، این آزادراه در یک پروسه ۲.۵ تا سه ساله به طور کامل ترمیم خواهد شد که تنها هدف از این اقدام، افزایش ایمنی مسیر برای کاربران جاده‌ای است.

اسماعیلی از هم استانی‌ها خواست این فرصت را به مجموعه مدیریتی استان بدهند تا فرایند ترمیم رویه راه که شامل پاکسازی و تراش آسفالت، قیر پاشی و آسفالت‌ریزی مسیر است تکمیل شود و آسفالت با کیفیتی در اختیار مردم قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ