رسانه عبری زبان: ارتش اسرائیل توان پاسخ به حزب الله را ندارد

اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان با اشاره به ضربات وارد شد چند روز اخیر به پایگاه‌های ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی، پرسید چرا اسرائیل قادر به واکنش حقیقی به حملات حزب الله نیست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، ارتش اسرائیل اخیرا موفق شد پایگاه هوایی میرون در کوه میرون را مورد هدف قرار دهد اما تا این لحظه ارتش اسرائیل هیچ واکنشی به این حمله نداشته است در حالی که در گذشته اعلام می‌شد که در پاسخ به حملات صورت گرفته به پایگاه‌های نظامی یا تلاش‌های صورت گرفته برای انجام این حملات، اقداماتی انجام گرفته است.

دورون کادوش خبرنگار امور نظامی این رسانه عبری زبان در این رابطه گفت، با وجود تهاجم صورت گرفته علیه پایگاه هوایی نظارت و پایش و نظارت هوایی میرون متعلق به نیروی هوایی ارتش اسرائیل، هیچ نوع افزایش عملیاتی علیه حزب الله در روزهای اخیر مشاهده نشد، حال این سئوال مطرح می‌شود که آیا حمله به این پایگاه باعث شده است تا توانمندی تهاجمی اسرائیل دچار مشکل شود؟ آیا توان واکنش اسرائیل دستخوش ضعف شده است؟ موشک‌های ضد زره به این پایگاه و آن مرکز راهبردی اصابت می‌کنند، مناطق و تاسیسات حساس و راهبردی ما یکی پس از دیگری هدف قرار می‌گیرند، و خبری از واکنش نیست!

کادوش در این رابطه با سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تماس گرفته و پاسخ وی را اینگونه منعکس کرد: حمله دیروز حزب الله به پایگاه میرون در واقع در واکنش به ترور یکی از فرماندهان ارشد حزب الله صورت گرفته است.

اما این خبرنگار در پاسخ به این توجیه به مخاطبان رسانه عبری زبان گفت‌: درست است که ترور فرمانده ارشد حزب الله کار قابل تاملی بود اما بعد از این اقدام حزب الله طی تعطیلات ضربات گسترده‌ای را به ما وارد کرد، آیا ترور یک شخصیت ارزش پرداخت این همه هزینه را برای ما داشت؟

کادوش در ادامه هم گفت: حزب الله طی روزهای اخیر ده‌ها اقدام به عنوان واکنش به آن ترور انجام داد در حالی که اسرائیل همچنان دست و پا بسته در مقابل آن ایستاده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ