تبیین و روشنگری در حوزه حجاب و عفاف نیاز امروز جامعه است

اقتصاد ایران: سنندج_مسوول هیأت اندیشه ورز استان کردستان گفت: تبیین و روشنگری در حوزه حجاب و عفاف از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه سهرابی بعدازظهر یکشنبه در جلسه انتخابات ویژه بسیج کارکنان ادارات در شرکت مخابرات سنندج، اظهار کرد: گروههای اندیشه ورز در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بویژه بی حجابی در جامعه برنامه‌ها و راهکارهای خود را ارائه کنند.

وی یادآورشد: امروز مساله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه است به‌طوریکه حفظ حجاب و عفاف در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می‌کند.

وی جوانان را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی جامعه دانست و افزود: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند پژوهش میدانی، پشتوانه منطقی علمی و عملی و ارائه راهکارهای لازم است.

وی پیشبرد برنامه‌ها در حوزه حجاب و عفاف را نیازمند کمیته‌های تخصصی، نشست‌ها و مناظره‌ها در حوزه حجاب و ارائه ایده‌های نو و جدید دانست.

یکی دیگر از اعضای هیأت اندیشه ورز ادارات گفت: حجاب به عنوان یک اصل عقیدتی در جامعه پذیرفته شود و برای عملیاتی کردن آن برنامه‌ریزی شود.

وی گفتمان سازی در حوزه حجاب و عفاف را ضروری برشمرد و افزود: مدل گرایی در میان جوانان برای کشور ما آسیب تلقی می‌شود برای دشمنان نظام یک دستاورد و موفقیت محسوب می‌شود.

روشنگری در انتخابات میزان مشارکت را بالا می‌برد

کارشناس برنامه‌ریزی استانداری کردستان نیز در این جلسه گفت: روشنگری در امر انتخابات میزان مشارکت مردم در حوزه انتخابات را بالا می‌برد.

چنور دیداری اظهار کرد: همدلی و یکی بودن مردم در امر انتخابات و درک خواسته و مطالبات آنها میزان مشارکت مردم در امر انتخابات را بالا می‌برد.

وی ایجاد اعتماد میان مردم و محور قرار دادن مردم در برنامه‌ها می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کند، همچنین سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند به بهبود و تقویت ارتباط مردم و حاکمیت کمک کند.

وی حضور حداکثری کارکنان ادارات در پای صندوق‌های رأی می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کند.
مردم باید به رئیس جمهور آگاه، مدبر و ولایتمدار رأی دهند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ