ضرورت پیگیری اعتبار ویژه برای ارتقای زیرساخت‌های آبیک 

اقتصاد ایران: آبیک- فرماندار شهرستان آبیک گفت: آبیک مشکلات زیرساختی متعددی دارد که با پیگیری نمایندگان مجلس باید رفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله مددخانی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که با حضور سردار آبنوش نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، تصریح کرد: شهرستان آبیک در حوزه‌های مختلف از جمله ارزش افزوده و تولید گندم مرغوب بیشترین سهم را در بین شهرستان‌های استان دارد، بنابراین در بعضی بخش‌ها به ویژه معضلات زیست محیطی نیازمند نگاه ویژه‌تری هستیم.

وی افزود: این مشکلات باید در سطح کلان در دستور کار منتخبین مردم شهرستان قرار گیرد، یکی از مشکلات اصلی آلایندگی نیروگاه به سبب استفاده از مازوت حتی در فصول گرم سال است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

مددخانی با اشاره به آلایندگی کارخانه سیمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه این کارخانه در مرز مشترک با شهرهای دیگر قرار دارد، عوارض دریافتی از آن سهم شهرهای همجوار می‌شود اما آلایندگی آن سهم شهر آبیک است، برای رفع آلودگی کارخانه سیمان لازم است مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌های قزوین و البرز طی جلساتی با معاون رئیس جمهور نسبت به حل مشکل آلودگی این کارخانه تدبیر لازم را بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: ریزگردها یکی دیگر از مشکلات اساسی شهرستان است که در صورت عدم مدیریت به موقع آن، نه تنها شهرستان آبیک بلکه استان‌های دیگر نیز درگیر ریزگردها می‌شوند بنابراین ضروری است که برای مسئولین استان‌های همجوار و پایتخت‌نشینان تهدید ریزگردها تبیین شود تا در سطح استانی و ملی تصمیماتی گرفته شود.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: شهر آبیک علاوه بر اینکه قدمتی بیشتر از شهرهای همجوار دارد اما کمتر توسعه‌یافته است، در حال حاضر راه دسترسی شهروندان آبیکی و مسافرین به شهر آبیک به جای پل غیرهمسطح استاندارد یک آبراهه قدیمی و غیر استاندارد است که در شأن مردم و شهرستان نیست، انتظار مردم از منتخبین پیگیری اعتبارات به جهت ارتقا زیرساخت‌های شهر آبیک است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ