بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در قزوین انجام شده است

اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه در استان قزوین اجرا شده که بیشتر آنها در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم گرامیداشت ۲۷ خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و یادبود شهدای خدمت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد کشاورزی اظهار کرد: تعامل خوب سپاه و جهاد کشاورزی منجر به اجرای طرح‌های مهم محرومیت زدایی در روستاهای این استان شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدائی سپاه در استان اجرا شده که بیشتر آنها در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی است که با همکاری و به صورت مأموریت مشترک با جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: امروزه سپاه و بسیج سازندگی در کنار هم در خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کنند تا بتوان همان فرهنگ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم را داشته باشیم.

سردار آتانی یادآور شد: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته اما بخشی از آنها بی جایگزین است که ایجاد نهادهای انقلابی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی که یکی از آنها جهاد سازندگی است که محصول تدابیر حکیمانه امام راحل بوده است.

وی در ادامه به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی و اقدامات انجام شده رئیس جمهور شهید در طی دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی به دنیای اسلام و ایران عزیز آبرو و عزت داده است.

سردار آتانی از همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی با سپاه در اجرای طرح‌های مهم در قالب طرح‌های بسیج سازندگی در روستاهای این استان قدردانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ