معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- جلسه معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا، جلسه معارفه مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار و رضا مهدوی به عنوان مسئول جدید انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان منصوب شد.

مهدوی در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد، بیان کرد: از الطاف بی شائبه استاد گلریز نسبت به خودم کمال تشکر را دارم؛ از ابتدا و در سال ۸۰ که بسیج هنرمندان راه اندازی شد در این عرصه حضور دارم و امیدوارم با حضور و همکاری همه بزرگواران اقدامات بهتر و ارزشمندی در این حوزه انجام دهیم.  

وی افزود: همه مدیران این حوزه بسیار دغدغه‌مند بودند و حتی در دوران کرونا نیز جلسات ادامه یافت؛ بسیج هنرمندان به نظر بنده خیلی مظلوم واقع شده و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم جایگاه واقعی آن را به همگان اعم از مردم، مسئولان و رسانه‌ها نشان دهیم.  

مسئول انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: باید همگان بدانند جشنواره‌های ما در بسیج هنرمندان بلندمدت است و نگاهی ۵ ساله داریم.

وی گفت: جنگ نرم هنوز تمام نشده و ما هنوز به هنرمندان و آثار هنری در تمام عرصه‌ها نیاز داریم و کانون‌ها و انجمن‌های بسیج نقش بزرگی در تصمیم گیری‌های کلان هنر کشو دارند.

مهدوی گفت: امیدوارم این قابلیت را داشته باشم که بسیج هنرمندان را به حد اعلی خود برسانم و کاستی‌های گذشته را جبران کنم.

از سوابق مهدوی مسئول جدید انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان می‌توان به دبیری جشنواره موسیقی فجر و تدریس در رشته موسیقی دانشگاه‌های کشور اشاره کرد.

رضامهدوی با ۳۰ سال سابقه آموزش در موسیقی نزد برجسته ترین استادان موسیقی ایرانی همچون حسین ملک، رضاشفیعیان، مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان، مجید کیانی، محمدعلی بهارلو، وارطان ساهاکیان و اسفندیار قره باغی ساز سنتور و مبانی موسیقی را از ۶ سالگی فرا گرفته است.

نفر اول بخش مسابقه نوازندگی سنتور در جشنواره موسیقی فجر ۱۳۷۱ است. تخصص در آموزش کودکان دارد و عضو شورای دفتر تالیف و برنامه ریزی درسی هنر آموزش و پرورش است که تا کنون ۶ جلد کتاب تالیف کرده و بیش از ۱۰۰مقاله تخصصی در جراید به رشته تحریر نگاشته است.

رضامهدوی نوازنده، مدرس دانشگاه، پژوهشگر، منتقد، برنامه ساز رادیو تلوزیون و مولف در عرصه موسیقی ایرانی چهره ای شناخته شده است که سوابق مدیریتی در هنرستان موسیقی، دانشگاه سوره، علمی کاربردی، مرکز موسیقی حوزه هنری و سردبیری مجله و کتاب فصل مقام موسیقایی را در کارنامه خود دارد.

او کارشناس رشته مدیریت است و دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم در نوازندگی و هنر آموزی دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ