آیا نات‌کوین برای یک دلاری شدن خیز برداشته است؟

اقتصاد ایران: طبق برخی نشانه‌ها، نات کوین به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین توکن‌ها در بازار کریپو می‌تواند به قیمت‌های بسیار بالاتر دست یابد.

در ماه‌های اخیر شاهد رشد خیره‌کننده‌ی برخی رمزارزها ازجمله نات کوین بودیم. این توکن با نماد NOT بر بستر بلاک چین TON فعالیت می‌کند و توجه بسیاری از فعالان کریپتو را به خود جلب کرده است. این رمزارز در ماه گذشته رشد بیش‌ از ۳۰ درصدی را تجربه کرد که دلایل متعددی برای آن وجود دارد.

حمایت صرافی‌های بزرگ از نات کوین

یکی از مهم‌ترین اخبار مثبت برای نات کوین، حمایت قاطعانه‌ی صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال مثل بایننس و کوین‌بیس بود.

به‌عنوان مثال، بایننس با اضافه‌کردن جفت ارز NOT/BRL (واحد پول برزیل) امکان خرید و فروش آسان‌تر نات کوین را برای کاربران برزیلی فراهم کرده است. همچنین، صرافی کوین‌بیس قصد دارد طی روزهای آینده معاملات فیوچرز نات کوین را با نماد NOT-PERP آغاز کند.

افزایش چشمگیر حجم معاملات فیوچرز نات کوین

فاندینگ ریت نات کوین

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات فیوچرز نات کوین از ابتدای ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۳) به‌طور قابل‌ توجهی افزایش یافته و درحال‌حاضر به بیش‌ از ۲۴۷ میلیون دلار رسیده است. این موضوع نشان از ورود سرمایه‌های زیاد و علاقه‌ی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران به این رمزارز دارد.

تحلیل تکنیکال و سیگنال‌های صعودی نات کوین

تحلیل تکنیکال و شاخص‌های بازار نشان‌ از احساسات بسیار مثبت برای خرید نات کوین دارند. شاخص RSI که یکی از ابزارهای کلیدی برای سنجش احساسات بازار به‌شمار می‌رود، درحال‌حاضر در محدوده‌ی ۶۱ قرار دارد که نشان‌دهنده‌ی فشار خرید برای نات کوین است.

چارت نات کوین

با توجه به اینکه RSI در چارت نات کوین هنوز به منطقه‌ی اشباع خرید (Overbought) وارد نشده است، امکان افزایش بیشتر قیمت این رمزارز وجود دارد.

جذب ۴۰ میلیون کاربر فعال و محبوبیت روزافزون

نات کوین با دستیابی به رکورد ۴۰ میلیون کاربر فعال، گام مهمی در مسیر پذیرش گسترده برداشت. این موفقیت با محبوبیت روزافزون بازی‌های مبتنی‌بر مدل Tap to Earn در تلگرام همراه شده است و حتی پروژه‌های دیگری مثل تپ سواپ و همستر کامبت با روشی مشابه موفق به جذب میلیون‌ها کاربر شده‌اند. فعالان بازار انتظار دارند با افزایش پذیرش نات کوین، قیمت توکن آن در آینده با رشد بیشتری همراه شود.

بلاک چین TON که از بستر پیام‌رسان تلگرام با ۹۰۰ میلیون کاربر فعال بهره می‌برد، موفق شده است از نظر تعداد آدرس‌های فعال از اتریوم پیشی بگیرد.

همراهی نات کوین با روند صعودی کلی بازار

ارزش نات کوین تا حد زیادی روند صعودی توکن بومی بلاک چین TON را دنبال می‌کند. TON در ماه گذشته تقریباً ۱۵ درصد رشد کرد، درحالی‌که قیمت NOT در همین مدت ۳۶ درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، هر واحد نات کوین با قیمت ۰٫۰۲ دلار معامله می‌شود. کمترین و بیشترین قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته به‌ترتیب ۰٫۰۱۸۹ و ۰٫۰۲۱۴۶ دلار بوده است.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌‌دست‌‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌‌‌‌ای وجود دارد و فرد باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر‌‌عهده بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ