طراحان برتر ۱۲ محصول دانش‌بنیان تقدیر شدند

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- سومین جشنواره ملی طراحی صنعتی ایران با تقدیر از ۱۲ محصول برتر در بخش های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات صنعتی و رباتیک و محصولات هوشمند و صادراتی به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی طراحی صنعتی ایران با حضور روح ‌الله دهقانی، معاون علمی رئیس‌جمهور و جمعی از طراحان صنعتی منتخب صبح امروز در محل معاونت علمی برگزار شد و در این رویداد ۱۲ محصول برتر طراحی شده منتخب هیات داوران این جشنواره متعلق به طراحان صنعتی، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور معرفی و تقدیر شدند.

هیات داوران این رویداد در بخش‌های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات صنعتی و رباتیک و محصولات هوشمند و محصولات صادراتی از برترین‌ها تقدیر کرد.

سومین جشنواره طراحی صنعتی ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مرکز طراحی ایران با هدف ترویج طراحی صنعتی، افزایش استفاده از طراحی در توسعه محصولات دانش‌بنیان و خلاق، ایجاد شبکه‌ طراحان ایرانی، ارتقای سطح طراحی صنعتی ایران و حمایت از طراحی صنعتی در شرکت‌های دانش‌بنیان، نانویی و خلاق، برگزار شد.

این دوره از جشنواره از ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ کلید خورد و تا ۳۰ آذرماه به دریافت آثار شرکت کنندگان پرداخت. در این دوره از جشنواره ۱۲ دی ماه، داوری حضوری همزمان با نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت، انجام شد و پس از داوری آنلاین در ۲۰ بهمن ماه، فرآیند انتخاب برترین طرح‌ها به پایان رسید.

شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، خلاق و طراحان صنعتی در این دوره از جشنواره ملی طراحی صنعتی در موضوعاتی همچون حوزه های تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات صادراتی، محصولات صنعتی و رباتیک و محصولات هوشمند به رقابت پرداختند.

از میان ۵۲۳ طرح صنعتی دریافت شده توسط دبیرخانه جشنواره، ۷۳ طرح در فرآیند گزینش اولیه انتخاب شد و در گزینش ثانویه ۳۲ طرح به مرحله بعد راه یافت. در نهایت و با نظر داوران، ۱۲ طرح، محصول یا شرکت برگزیده شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ