باشگاه پرسپولیس: به دنبال یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی هستیم

اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ همانند فصول گذشته با آرامش و به دور از هرگونه هیاهو فعالیت نقل و انتقالاتی خود را انجام می‌دهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه باشگاه آمده است: «مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان از پیش از پایان فصل گذشته شروع شد و در حال حاضر این روند به خوبی پیش می‌رود. بعد از تصمیم اوسمار ویرا برای جدایی از جمع سرخپوشان نیز، مدیر عامل باشگاه بر اساس اختیارات تفویض شده از سوی هیئت مدیره سعی کرد در آرامش کامل و با ارزیابی گزینه‌های موجود خارجی، با یک سرمربی کارنامه‌دار به توافق برسد که مسلماً چنین کاری با عجله و شتابزدگی به سرانجام نمی‌رسد. همچنین با وجود محرومیت مدیرعامل باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال، مذاکرات از سوی معاون ورزشی در حال انجام است و پس از پایان محرومیت آقای درویش این مذاکرات و توافقات رسمی خواهند شد.

در همین راستا بانک شهر به عنوان سهامدار اصلی، همواره به دور از فضای حاشیه‌ای و بر اساس منافع باشگاه در جهت توسعه و ارتقای باشگاه در زمینه‌های مختلف اقدامات خود را شروع کرده و با قدرت ادامه خواهد داد.

در این همین راستا این بانک طی دو ماه اخیر با تزریق منابع مالی مورد نیاز در حساس‌ترین زمان ممکن در رقابت‌های لیگ برتر، با حداقل کردن مشکلات مالی باشگاه توانسته است به عنوان یک سهامدار عمده نقش بسیار مهمی در تکرار قهرمانی داشته باشد. بانکی که در سالیان اخیر نیز با پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی جهت تسویه بدهی‌های باشگاه، یکی از ارکان اصلی اخذ مجوز حرفه‌ای بوده است.

باشگاه بزرگ پرسپولیس امیدوار است در کنار همه سهامداران و همینطور هواداران عزیز و حامیان مالی باشگاه، فصل درخشانی را با همدلی و همکاری همه ارکان باشگاه برای پرسپولیس رقم بزنیم.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای کسب موفقیت حداکثری، همواره دست افرادی که خواهان کمک به باشگاه بوده‌اند را به گرمی فشرده و درصدد است با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کنسرسیوم بانکی، حمایت‌های همیشگی حامیان مالی و حضور پر شور هواداران، ترکیب سهامدار – حامی – هوادار را به نحوی شایسته که متضمن موفقیت باشگاه باشد را کنار هم داشته باشد.

همه باید بدانیم عده‌ای این روزها به دنبال تفرقه و اختلاف بین این ترکیب سه گانه هستند. لذا از هواداران فهیم درخواست می‌شود همچون گذشته ضمن اعتماد به مدیریت باشگاه، به شدت از هرگونه ایجاد حاشیه پرهیز نمایند».

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ