تاسیسات مهم آبرسانی استان زنجان مجهز به تامین برق اضطراری هستند

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: تاسیسات مهم آبرسانی این استان مجهز به تجهیزات تامین برق اضطراری هستند و در گذر از تابستان امسال دغدغه ای نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی در حاشیه مانور مولدهای برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب اظهار کرد: این مانور با هدف تعمیر و بازسازی دیزل ژنراتورهای برق جهت فعالیت تأسیسات و جلوگیری از اخلال در ارائه خدمات به مشترکین انجام شد که ۶ شهرستان استان در آن حضور داشتند.

وی افزود: در حال حاضر توان تأمین برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب استان زنجان ۵۴۰۰ کیلو وات است که با برنامه ریزی های انجام شده برای امسال این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: تجهیزات تأمین برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب استان به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری بوده و در هر زمان می‌تواند وارد مدار شود.

وی با بیان اینکه ۲۹ دستگاه دیزل ژنراتور در شرکت آبفای استان زنجان وجود دارد گفت: پیگیری‌های لازم جهت تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شهرستان سلطانیه نیز در حال انجام است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در آئین آغاز این مانور سراسری گفت: با توجه به پیش بینی افزایش درجه متوسط دمای هوای کشور در تابستان امسال، ضروری است تمامی شرکت‌ها تجهیزات لازم برای مواجهه با این شرایط را آماده به کار داشته باشند.

جز قاسمی گفت: رایزنی با شرکت‌های توزیع برق جهت مستثنی شدن تأسیسات آب از خاموشی‌های تابستان دیگر اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در دستور کار شرکت‌های استانی آب و فاضلاب قرار گیرد.

مانور مولدهای برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب با فرمان معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با رمز شهیدان خدمت آغاز به کار کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ