مجید شهریاری؛ شهید شاخص امسال بسیج اساتید

اقتصاد ایران: رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سال گذشته شهید شاخص بسیج اساتید، شهید فخری زاده بودند و امسال دانشمند شهید شهریاری به عنوان شهید بسیج اساتید معرفی خواهند شد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با همراهی محمدرضا ابن‌الدین حمیدی جانشین بسیج اساتید، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور با همسر شهید مجید شهریاری دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این دیدار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که شهدا چشم و چراغ ملت هستند از طرف سازمان بسیج اساتید کشور از همسر دانشمند شهید شهریاری برای تحمل سختی‌ها در فقدان ایشان تقدیر کرد.

وی با اشاره به آنکه بسیج اساتید هر ساله یکی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کند، گفت: سال گذشته شهید شاخص بسیج اساتید، شهید فخری زاده بودند و امسال دانشمند شهید شهریاری به عنوان شهید بسیج اساتید معرفی خواهند شد. این معرفی فرصتی برای شناساندن و پرداختن به ابعاد مختلف شخصیتی و فعالیت‌ها و تلاش و ویژگی‌های اخلاقی و سیره رفتاری این شهدا و شناساندن آنان به اساتید و جوانان است.

مردانی با ذکر آنکه روز ملی بسیج اساتید به مناسبت سالگرد شهادت شهید چمران نام گذاری شده و هر ساله برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال هم با حضور 31 هزار استاد بسیجی و 1000 استاد در تهران و در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی این مراسم در همه استان‌ها برگزار می‌شود. امسال قرار  بود در این مراسم خدمت ریاست جمهور باشیم که مشیت الهی طور دیگری رقم خورد. ان‌شاءالله که خانم دکتر علم الهدی به نمایندگی از این شهید بزرگوار صحبت خواهند کرد.

وی با دعوت از قاسمی برای حضور در مجموعه جهادگران تبیین، به تأثیرگذاری کلام و صحبت اساتید این رشته‌‌ها  تاکید کرد.

معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید نیز در این دیدار با بیان آنکه شهدای هسته‌ای نماد خود باوری کشور و جوانان ایران اسلامی هستند، گفت : شخص سرکار عالی در واقع به عنوان نماد خودباوری می‌توانید برای دانشجویان و اساتید الگو باشید. امیدواریم بتوانیم از حضور شما در عرصه جهاد تبیین بهره‌مند شویم.

قاسمی استاد دانشگاه و همسر شهید جهاد علمی با ابراز خرسندی از شرکت در مراسمی در روز بسیج اساتید در سال‌های گذشته به تهیه مجموعه‌ای از کتاب انتشار یافته در این سازمان با عنوان شهدای جهاد علمی اشاره کرده و گزارش یک راز که به داستان زندگی شهید شهریاری و صحبت‌ها و سخنرانی‌های این شهید گرانقدر پرداخته را مجموعه ارزشمندی دانست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ